Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.

Dejte slovo zaměstnancům

29.6.2004 

Existují různé názory na to, kolik času by měli zaměstnanci trávit v práci. Některé tvrdí, že by zaměstnanci měli pracovat více nebo déle, jiné věří tomu, že by měli pracovat méně a mělo by jim být…

Co s mikromanažerem?

29.6.2004 

Mikromanažeři nutně potřebují kontrolu, říkají lidem, kdy mají jíst, co mají mít na pracovním stole, s kým mají mluvit. Když jim kontrolu odepřete, budou pociťovat úzkost. I když mohou slibovat dobrý…

icon Komunikace je základ

29.6.2004 

Zaměstnavatelé, kteří usilují o zvýšení zisku akcionářů nebo snížení fluktuace zaměstnanců by se měli zaměřit na to, jak dobře se svými zaměstnanci komunikují. K tomuto závěru dospěla alespoň aktuální…

icon Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

28.6.2004 

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých pozicích a v různých podnicích čs. leteckého průmyslu, od roku 1992 působí ve společnosti JASEKA. Zaměřuje se na procesní…

Článek v rámci předplatného icon Bude z vás dobrý mentor?

28.6.2004 

Pro vedoucí pracovníky, kteří mají zájem o rozvoj svých zaměstnanců, může být velmi efektivním procesem mentoring. Proto by si měli osvojit základy mantoringu. Mnoho lidí na vedoucích pozicích už…

icon Doteky online

28.6.2004 

Byznys po internetu, e-komerce, online obchod, to vše neznamená, že byste měli ztratit lidský kontakt. Obrazovka počítače nenahradí úsměv nebo podání ruky, nenabízí vizuální ani fyzický kontakt, ale…

Flexibilita není jen tak

28.6.2004 

Přechod k flexibilní pracovní činnosti není vhodné unáhlit. Před provedením tohoto kroku je třeba, abychom byli řádně připraveni. Měli bychom si ujasnit, zda například potřebujeme více času na začátku…

Článek v rámci předplatného Zrají zaměstnanci jako víno?

28.6.2004 

Populace stárne. Průměrný věk pracovní síly je tedy stále vyšší. Na jednu stranu je to výhoda, protože starší zaměstnanci přinášejí větší zkušenosti, lépe rozumějí obchodním očekáváním a z…

icon Reklamní guláš

25.6.2004 

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod nových technologií, zejména…

icon Priorita číslo jedna - e-mail

25.6.2004 

E-mail se rychle stal zdrojem životní síly obchodních společností. Nabízí se proto otázka, co by se stalo, kdyby se jeho přísun zastavil. Loňská studie společnosti **Dynamic Markets**, které se…

icon Neberou vám roha?

25.6.2004 

Hledat a přijímat nové zaměstnance je velice nákladné. Firmy by se proto měly naučit rozeznávat, zda jim nehrozí nebezpečí odchodu stávajících kvalitních zaměstnanců a pokud ano, jak se zachovat.…

Článek v rámci předplatného Krotitelé šéfů

25.6.2004 

Když se na pracovišti objeví nový šéf nebo důležitý pracovník, většina z nás chce rychle vědět, jak se má zařídit, co dělat, jak se k němu chovat. Autor knihy o tom, jak přežít a prorazit na…

Článek v rámci předplatného icon Sedm nejdůležitějších požadavků na vůdcovství

24.6.2004 

Jak se liší skvělí lídři od ostatních? Ne všichni nabízí stejnou odpověď na otázku: Jak nejlépe rozvíjet talentované lídry, aby dosáhli trvale vysokého výkonu? Po více než čtyřicetiletém výzkumu a…

icon Chceš letět na Měsíc? No a co?

24.6.2004 

Snaha není všechno, vůdcovské schopnosti vždy nestačí. Vůdcové musí víc než jen motivovat, musí vést. V roce 1961 J.F. Kennedy řekl: Věřím, že tento národ by se měl sám zasadit o dosažení toho, dříve…

icon Důvěra v krizi

24.6.2004 

Žijeme v době, kdy nikdo nedůvěřuje nikomu, kdy lidé začínají věřit tomu, že ve světě byznysu důvěryhodnost neexistuje. Vědci se domnívají, že rozšířený skepticizmus o kompetentnosti, charakteru a…

Výpis 2257622590 z celkem 25025