Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.

icon Ženy vládnou světu ...a nákupům

4.6.2004 

Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se ženami. Ženy jsou celosvětově nejmocnějšími zákazníky. Ovlivňují více než 83% kupních rozhodnutí, kupují více než polovinu…

icon Obchodníky ve stresu navlékněte do dresů

4.6.2004 

Stres má v našem životě svůj účel, ale na pracovišti může z obchodních reprezentantů vytvořit uzlíčky nervů. Stres zaměstnanců, denní úzkost zeslabuje obchodnické schopnosti jedinců a může vést k…

icon Decentralizace moci jako noční můra?

3.6.2004 

Dva autoři nových knih o managementu a leadershipu jsou přesvědčeni, že decentralizovaná podniková moc je dobrá věc. Ovšem jen pokud bude souhlasit nejvyšší vedení. Thomas W. Malone říká, že idea…

icon Vytvořena internetová komunita lidí, kteří se zajímají o obnovitelné zdroje energie

3.6.2004 

Společnost **Talk Energy** oznámila, že předá 50 tisíc dolarů jednomu ze svých členů, který dosáhne nejlepších výsledků v projektu Home Energy Renovation, který je součástí kampaně pro dosažení…

icon A teď se budou držet jak klíšťata

3.6.2004 

Rozvoj kariéry je mocným motivačním činitelem zaměstnanců a nástrojem pro jejich udržení, nemluvě o silné konkurenční výhodě při přitahování nových talentů. Spokojení pracovníci jsou výkonnější a…

Článek v rámci předplatného To je, pane, výkon

3.6.2004 

Pokud chcete být úspěšní ve vašem pracovním životě, měli byste pamatovat na několik základních pravidel. Nikdy nezapomeňte, že o vaši kariéru se musíte starat především vy. Měli by jste také poznat,…

Nastavte dobře zrcadlo

3.6.2004 

Jestliže chcete dát svým spolupracovníkům nebo zaměstnancům dobrou a odpovídající zpětnou vazbu, držte se několika základních kroků. Efektivn&…

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

2.6.2004 

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět tomu, o co se zákazníci zajímají, na co dbají a jak na ně působí propagované hodnoty. Slovo hodnota často užíváme, ale vzácně se…

Článek v rámci předplatného icon Chcete vědět, co si o vás skutečně myslí vaši zákazníci?

2.6.2004 

Internet se stává dominantním zdrojem informací, poslední průzkumy ukazují, že lidé nyní stráví více času získáváním nových zpráv z internetu, než z novin a časopisů. Také využívání online diskusních…

icon Nevěřte, prověřte

2.6.2004 

Jeden uchazeč o zaměstnání získal MBA ve Whartonu, pak pracoval pro Proctor&Gamble. Měli byste mu vůbec učinit nabídku s takovými vynikajícími výkony v oboru a referencemi? Stále častěji odpověď…

icon Jsou vám webové stránky něco platné?

2.6.2004 

Fungují vaše internetové stránky a jak se to dá změřit? Zde je jakýsi průvodce měřením úspěšnosti vašich webových stránek.1. Identifikujte hlavní investory kdo se ve vašem podniku o stránky stará,…

icon Vyšlete na lov své nejlepší střelce

2.6.2004 

Promeškáváte skvělou příležitost získat dalšího výborného zaměstnance? Pokud nezapojujete vaše současné zaměstnance, pak ano. Důvody jsou následující zaprvé vaši současní zaměstnanci jsou v pozici,…

Volvo se dobře učí

2.6.2004 

Je velmi důležité, aby výuka ve velkých společnostech byla co nejefektivnější. Společnost Volvo produkuje neustále celou řadu nových výrobků. Pro management společnosti je klíčové, aby prodejci byli…

icon Velká změna v obchodování

1.6.2004 

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle tohoto scénáře: zkouší přesvědčit potenciální zákazníky o tom, že jim váš produkt nebo služba vyřeší jejich problém.…

icon Dá se vám věřit?

1.6.2004 

Důvěra je nedefinovatelná položka, kterou dáváme předem, ale testujeme až později. Pokud jsou vaše vzkazy uvěřitelné a opravdové, lidé, kteří potřebují vaše služby, vám budou důvěřovat předem. To je…

Výpis 2265122665 z celkem 25025