Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25023 článků.

Článek v rámci předplatného icon Ema má mámu, lídr má tým

27.4.2004 

Lidé mají sklon si myslet, že lídr je někdo, kdo rozděluje úkoly. Ale skutečná hodnota vůdcovství spočívá v realizaci. Rozdíl mezi dobrým konzultantem a dobrým lídrem je ve schopnosti převádět nápady…

icon Podporujte novátorství

27.4.2004 

Několik členů výkonné rady CIO hovoří o tom, jak podporují inovace ve svých vlastních společnostech. Inovace spočívá v tom, dělat něco novým, nečekaným způsobem. Inovace může být důvtipná, řiditelná a…

Článek v rámci předplatného Stačí klid a nohy v teple?

27.4.2004 

Jak budou vaši zaměstnanci reagovat, až nastane skutečná krize? Článek popisuje užitečné způsoby, jak zabránit panice na pracovišti. Panika je vlastně stavem fyzické připravenosti k boji, který…

Článek v rámci předplatného Tak takhle by to nešlo

27.4.2004 

Jistý Dan, ekonom z amerického Seattlu se zabýval zvyšováním morálky zaměstnanců. Na základě empirického výzkumu pak zformuloval jednoduché pravidlo, které nám říká: Pokud manažeři nebudou podnikat…

Článek v rámci předplatného Pohovor, nebo horor?

27.4.2004 

Uchazeč o zaměstnání odcházející z přijímacího pohovoru s pocitem, že s ním bylo zacházeno profesionálně je pro firmu stejně důležitý, jako by se jednalo o zákazníka nebo klienta. Obě tyto zkušenosti…

icon Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

26.4.2004 

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování spotřebitelů. Z pohledu…

icon 10 začátečnických chyb

26.4.2004 

Management může řadu lidí zprvu odrazovat. Stále existují případy, kdy manažerům po vstupu do funkce ne ní nabízen žádný trénink. Článek se proto rozhodl shrnout deset nejběžnějších chyb, kterých se…

Článek v rámci předplatného Hodí se sem Julie, či nehodí se sem Julie?

26.4.2004 

Náborový expert Jerry Wood říká: Neexistuje špatná práce ani špatní zaměstnanci, pouze špatně odpovídající práce. Vysvětluje, že většina zaměstnavatelů užívá důkladný proces posouzení kandidátů, co se…

icon Rozhovor s Karlem Kvapilem, Project Managerem e-Academy

25.4.2004 

Karel Kvapil má dvacetileté zkušenosti v oblasti marketingu a rozhlasového žurnalismu. Řadu let pracoval v zahraničí, zejména ve Velké Británii, což mu poskytlo nejen důležité mezinárodní zkušenosti.…

Článek v rámci předplatného icon Dveře ke vstupu na zahraniční trhy

23.4.2004 

Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie vstupů na zahraniční trhy je portál s názvem *Market Access Database*. Tato strategie je základním kamenem obchodní politiky…

icon No jo, ženská...

23.4.2004 

Je sexismus malým tajemstvím dnešního světa byznysu, nebo tento problém již vymizel? Autoři článku hovořili s několika ženami podnikatelkami, které založily své firmy v posledních čtyřech dekádách, o…

Nestrkejte do mě!!

23.4.2004 

Šikanování na pracovišti se ukazuje jako traumatická zkušenost, která může vést až k sebevraždě. Podle odborníků bylo šikanování doposud podceňováno, ale ukazuje se jako potencionální zdroj vážných…

icon Kde není cíl, není cesta?

22.4.2004 

Každá cesta začíná prvním krokem, ale úspěšný projekt znalostního managementu potřebuje, abyste vydrželi v chůzi. Nejde o rychlé dosažení výsledku, ale o to, co získáte cestou. Článek se zaměřuje na…

Stanovit si cíl

22.4.2004 

Napsat výkaz o cílích společnosti je nelehký úkol, který si vyžádá znalost celé struktury vaší společnosti. Při jeho tvorbě…

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

21.4.2004 

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné spokojenosti zákazníka. Vcítění se…

Výpis 2277122785 z celkem 25023