Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25022 článků.

Článek v rámci předplatného icon Marketing na umření

6.4.2004 

Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit pozice a už utrpěl několik zásadních porážek. Říká, že v současnosti se marketing sotva drží na nohou. Namísto aby komunikoval…

Jak mít za ušima při výběru E-Learningu

6.4.2004 

E-learning si získává stále více příznivců, neboť nabízí větší možnosti svého využití. Ne vždy je však jeho nákup a používání efektivní. Je proto dobré řídit se několika radami při jeho výběru. Než…

Kdo se bojí, nesmí do lesa aneb jak se nechat zaplatit

5.4.2004 

Jestliže stojíte při pohovoru před otázkou, jaká je vaše představa o platu, a nevíte jak zareagovat, nechte si trochu poradit. Předně si nejprve zjistěte, jaká je průměrná mzda za podobnou pozici, a…

icon Diskriminace naruby

5.4.2004 

Když lidé uvažují o věkové diskriminaci na pracovišti, mají většinou na mysli upřednostňování mladých pracovníků (20-30 let) na úkor starších. Ale teď jsou rozzlobeni čtyřicátníci, protože společnosti…

icon Osobní komunikace pro každého

5.4.2004 

Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový marketing neznamená pouze reklamu a služby, znamená uspokojení potřeb zákazníků skrze cílenou a osobní komunikaci.…

icon Jak to ti spammeři dělají?

2.4.2004 

Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické materiály, nabízejících zkrášlovací prostředky, léky apod. spočívá v přístupu k našim e-mailovým adresám. Uživatelé Internetu…

Netlačit příliš na pilu

2.4.2004 

Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co nejaktivněji podíleli na cílech společnosti jako celku. Přílišná konformita zaměstnanců však může mít i postranní negativní…

Článek v rámci předplatného Žádné staré harampádí

2.4.2004 

Ve Spojených státech jsou staří občané ochotni odejít déle do důchodu, pokud jim jejich zaměstnavatel nabídne zajímavou pracovní příležitost. Téměř dvě třetiny pracujících starších 50-ti let doufají,…

Dobře učit

2.4.2004 

Dříve byly společnosti ochotné více investovat do výukového procesu. Dnes se spíše hledají co možná nejefektivnější strategie výuky. Jednou z těch úspěšných je strategie životního cyklu, která sestává…

Když hořet, tak pod dohledem

1.4.2004 

Každý se v nějaké fázi svého života setká s vyhořením (burnoutem), ať už u sebe, nebo u někoho z okolí. Postižení zaměstnanci popisují svůj stav jako znuděný, frustrovaný, přepracovaný, rozhněvaný,…

icon Pět chybných náborových předpokladů

1.4.2004 

Víte, že výběr a přijímání nových pracovníků zůstává nejméně efektivním procesem podniku? Transakční náklady jsou velké a téměř neodpovídají hodnotě výsledku. Hrdě se mluví o měřítkách typu náklad na…

Článek v rámci předplatného icon Koučem snadno a rychle? Spíše těžce a pomaleji

1.4.2004 

Pokud v současnosti přemýšlíte o alternativních možnostech svého uplatnění, o změně ve své kariéře, zřejmě nejste sami. Méně tradiční cestou, jak uplatnit své zkušenosti a znalosti, je stát se koučem.…

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

Manažer dnes a zítra

1.4.2004 

V současném, rychle se měnící m světě je důležité, aby představitelé firem sdíleli myšlenky, diskutovali o svých úkolech a jasně formulovali své vize. V nedávném průzkumu společnosti NFI Research…

icon Zákazník to vidí jinak

31.3.2004 

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané produkty, nikoli spokojené zákazníky. Některé firmy odměňují své manažery za spokojenost zákazníků,…

Výpis 2283122845 z celkem 25022