Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25002 článků.

Článek v rámci předplatného Bezpečnost práce mladistvých

20.8.2003 

Když minulý týden došlo ve Washingtonu k tragickému úmrtí tří náctiletých zaměstnanců, zvedla se opět diskuse o bezpečnosti a ochraně práv mladistvých na pracovišti. Odborníci hovoří o tom, že…

Neflákají se, když na ně nevidíte?

20.8.2003 

Je deset hodin dopoledne a zaměstnavatel si říká, co asi jeho zaměstnanci dělají. Je to tím, že počet mobilních zaměstnanců stále stoupá. Zaměstnavatelé díky tomu ušetří náklady na prostor, údržbu a…

Koučing koučů a vrcholových manažerů

20.8.2003 

Pokud se již firma rozhodne pro rozvoj svých manažerů, aby se z nich stali dobří kouči, soustřeďuje se na manažery nižších vrstev. Vyšším vrstvám manažerů a konzultantů se tato forma vzdělávání a…

Článek v rámci předplatného icon Budování strategické empatie

19.8.2003 

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to vytvořit na základě pochopení racionálních a emocionálních pohnutek v rozhodování zákazníků příslušné…

icon Ocenění za bezpečnostní stupiditu

19.8.2003 

Bezpečnost se v dnešním světě skloňuje ve všech možných pádech. Každý, kdo ale viděl letištní kontrolu, jak intenzivně zkoumá příruční květovanou taštičku jeho babičky si občas řekl, že některá…

icon Mentoring snadno a rychle

19.8.2003 

O mentorování se dnes hovoří více než kdy jindy. Ukazuje se, že podporuje retenci, rozvoj a zaujetí pracovních sil. Představuje přímou cestu k produktivitě a ziskovosti organizací. Řada mentoringových…

icon Když se z uživatele stává zákazník

19.8.2003 

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel bankovního účtu, předplatitel jízdného na MHD, internetový nákupčí nebo koncový uživatel podnikových informačních systémů.…

Telecommuting - horší než lepší?

18.8.2003 

Lidé začali pracovat na dálku ze svých domovů s nadějí, že si tak zajistí dokonalejší rovnováhu mezi svou prací a rodinou. Nyní však někteří zjišťují, že pracují více hodin než klasičtí zaměstnanci,…

icon Heather běží o zákazníka

15.8.2003 

Mobilní služby by již měly výrazně pomáhat obchodníkům k tomu, co dělají nejlépe prodeji nikoli tomu, co nenávidí zadávání dat. Obchodník pracuje v terénu se zákazníky a potřebuje rychlý přístup k…

icon Naslouchat, naslouchat, naslouchat

15.8.2003 

Slyšet a naslouchat jsou dvě odlišné věci. Abychom slyšeli, potřebujeme zdravé uši, chceme-li však někomu naslouchat, vyžaduje to porozumění a schopnost nepřerušovat jej. Pak existuje také hluboké…

icon 5 tipů pro Internet v malých firmách

15.8.2003 

Kde bychom asi tak mohli najít nejúspěšnější americký maloobchod s potápěčským vybavením? V Miami, nebo na Maui? Samá voda, správná odpověď zní: ve vnitrozemském Dallasu. Tam totiž ve společnosti **…

icon Newsletter jako strategický nástroj

15.8.2003 

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a dalšími faktory ovlivňujícími chod firmy. Je to dynamický nástroj, který je informativní, ale…

Článek v rámci předplatného Jak inzerát s pracovní nabídkou v on-line podobě

14.8.2003 

Současné doba vede náboráře k tomu, aby své tradiční techniky rozšiřovali o působení na internetu. Zbývá jim udělat toho ještě mnoho při budování oblastí pro nábor pracovních sil na firemních webových…

icon E-mailový marketing versus spam

14.8.2003 

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování dlouhodobé ziskovosti podniků. Jeho existenci ovšem ohrožuje neustálý přísun spamu, který se nedaří dostat pod kontrolu.…

icon Měli bychom spoléhat na první dojem?

13.8.2003 

První dojem bývá jednou z nečastějších chyb, které se dopouštíme při hodnocení druhých. Hraje však důležitou roli při setkání partnerů, kteří spolu komunikují poprvé, například při přijímacím pohovoru…

Výpis 2326623280 z celkem 25002