Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24994 článků.

icon 8x obchodní etika

31.3.2003 

Již delší dobu se v obchodním světě omílá dokola totéž slovo etika. Etika zaručí obchodní úspěch, etika zaručí spokojené zaměstnance atd. Co je to ale konkrétně ta etika? Je to samotný základ…

icon Jak vyvést firmu z krize

28.3.2003 

Právě v dobách krize se často prokáže, jak má firma kvalitní vedení. Manažeři jsou těmi, k nimž se zaměstnanci obrací a jimž důvěřují. Klíčovými vlastnostmi, kterými by měl manažer v kritickém období…

icon Vyléčíme PowerPointovou depresi?

28.3.2003 

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme pracovat, jednak proto, že vlastně ani nevíme, k čemu všemu může sloužit. S pomocí několika snadných kroků…

Budou již pracovat pouze stroje?

28.3.2003 

Na počátku roku 2003 měla podle některých odborníků přijít doba, kdy nejmodernější technologické výdobytky začnou masově likvidovat pracovní místa. Techničtí pracovníci však svá místa vesměs stále…

Článek v rámci předplatného Do práce na kole a s daňovou úlevou

28.3.2003 

Earl Blumenauer, americký kongresman ze státu Oregon, se rozhodl aktivně bojovat za daňové úlevy pro zaměstnance, kteří budou do zaměstnání jezdit na svých bicyklech. Chce prosadit tzv. Bike Commuter…

Článek v rámci předplatného icon E-zákazník nemá trpělivost

27.3.2003 

Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší požadavky. Webové stránky prodejců by podle nich měly mít dokonalý design, měly by poskytovat dokonalé služby a plnit širokou škálu…

icon Proč jsou krysy a manželky lepšími manažery

27.3.2003 

Války mezi pohlavími byly a budou. Ženy a muži spolu v moderní době soupeří v nejrůznějších oblastech. Jednou takovou oblastí je i management, potažmo multitasking, neboli souběžné zpracovávání úkolů.…

Zaměstnanci, zaměstnavatelé a válka

26.3.2003 

Současný válečný konflikt v Iráku se stále znatelněji podepisuje na psychice a tudíž i výkonech amerických pracovníků. Americké firmy proto začínají uplatňovat postupy, které mají jejich zaměstnancům…

icon Jak zchladit rozpáleného zákazníka

25.3.2003 

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se zákazníkem. Zákazníka nad nesplněným požadavkem snadno zachvátí nespokojenost a hněv, což může vyústit…

Žába na rozpálené plechové střeše

25.3.2003 

Možnost pružné pracovní doby se často prezentuje jako motivační prostředek pro zaměstnance. Ti si mohou udělat svou práci v době, která jim vyhovuje a zaměstnavatele to téměř nic nestojí. Pravda je…

Manažer jako nadávka

25.3.2003 

Manažeři mají v Evropě velmi špatnou pověst. Po krizi Enronu a dalších firem jim podřízení již z principu nedůvěřují a oni tak mají před sebou nelehký úkol získat jejich důvěru zpět. Tvrdí to také…

icon Létající manažer

25.3.2003 

Manažeři jsou velice vytížení a potřebují odpočinek. Neznamená to však, že by měli po příchodu z práce ulehnout k televizi, alespoň ne všichni. Zářivým příkladem manažera, který ve volných chvílích…

Je e-learning ztrátou času?

25.3.2003 

E-learningový program může být bezesporu efektivní a levnou náhradou školení ve třídě, pokud však není implementován správně, může být také obrovskou ztrátou času a peněz. Organizace by neměly zavádět…

Bezpečnost je věcí pozitivního přístupu

24.3.2003 

V současné době je velice moderní hovořit o tom, že zaměstnanci jsou nejdůležitějšími aktivy společností. Společnosti si však mnohdy neuvědomují, že mluvit o tom nestačí a o zaměstnance je potřeba…

Na pohovor jako na návštěvu

24.3.2003 

I když se to na první pohled nemusí každému jevit jako zřejmé, přijímací pohovory a sobotní obědy na návštěvě u přátel mají mnoho společných rysů. Náborář by se měl například připravit na příchod…

Výpis 2362623640 z celkem 24994