Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24992 článků.

Co nikdy neříkat zaměstnancům

10.3.2003 

Ačkoli to některým vedoucím pracovníkům může znít divně, rozhodně existují výroky, kterých by se měli při komunikaci se zaměstnanci vyvarovat. Zajistí si tím přinejmenším respekt a úctu zaměstnanců a…

Článek v rámci předplatného Bolí vás záda? Může za to i psychika.

10.3.2003 

Bolesti v zádech může způsobit nejen nadměrné namáhání a jednostranné přetěžování, ale také nepříjemné pracovní prostředí. Podle jisté studie provedené americkými odborníky mají lidé, kteří jsou v…

Odkládal, odkládal, až se z toho poskládal

10.3.2003 

Každý je ve své práci nucen určité úkoly odkládat a pak se kvůli tomu cítí provinile. Otázka je, jak správně odkládat - potažmo neodkládat - úkoly, aby to pro nás nemělo negativní materiální ani…

icon Flexibilní firmy vedou na plné čáře

7.3.2003 

Pružná pracovní doba pomáhá zaměstnancům i zaměstnavatelům ke spokojenosti a lepším výkonům již dlouho. Produktivitu a spokojenost zaměstnanců však může firmám podle nedávného výzkumu deníku The Times…

icon Špatný komunikátor, špatný šéf

7.3.2003 

Mnohdy je až legrační, jak si někteří šéfové myslí, že jejich podřízení opouštějí svá pracovní místa kvůli nízkým platům. Studie, které se v roce 2001 zúčastnilo v USA více než 20 tisíc osob,…

Kdo lže, ten krade (nebo sedí u pracovního pohovoru)

7.3.2003 

Personální praxe i odborné výzkumy potvrzují, že čím méně je určitá osoba kvalifikovaná pro práci, o níž žádá, tím více se v procesu hledání zaměstnání uchyluje ke lži. Žadatelé o práci se zkrátka…

Interní trénink pro nevzdělané Čechy

7.3.2003 

Mnoho zahraničních firem v České republice má podobný problém jako společnost Ingersoll-Rand Czech Republic, která je výrobcem automobilových součástek a již dlouhou dobu nemůže u nás nalézt…

icon Firemní etika - 2.část

7.3.2003 

V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že základem etického chování jsou tři předpoklady. Jde o to vyhnout se tomu, abychom někomu nespravedlivě způsobovali bolest,…

icon Ušetřete čas s posledními novinkami

6.3.2003 

Vedoucí pracovníci a podnikatelé nemají čas. Mnozí z nich již přistoupili k implementaci nejmodernějších technologií pro rychlejší připojení k internetu a e-maily si zásadně kontrolují bezdrátově…

Etika je věcí celé společnosti

6.3.2003 

Když člověk úspěšně rozjede svou kariéru v oblasti obchodu, znamená to snad, že by měl opustit dosavadní etické zásady? To jistě ne. Dost výmluvně o tom hovoří loňské skandály a krachy významných…

icon Komiksová motivace

6.3.2003 

Udržet zaměstnance neustále motivované je prakticky nemožné. To, že se z líných lidí dají udělat energičtí a z hloupých chytří pracovníci je manažerský mýtus. Alespoň takovou myšlenku vyjádřil Scott…

Komu zvoní hrana

6.3.2003 

Zazvoní-li někomu na firemní poradě mobilní telefon, mohou na něho ostatní účastníci hledět s nevolí nebo jej vypískat. Nyní však za to může dotyčná osoba dostat i pokutu. Společnosti dnes hojně…

icon Koučing ve stylu pronášení přípitků

5.3.2003 

Jedním ze způsobů, jak zlepšit pracovní výkonnost je bezesporu koučing. Článek, jehož autor se v oblasti školení a motivace personálu úspěšně pohybuje již 22 let, předkládá jednoduchý způsob…

icon Kopie, nebo originál?

5.3.2003 

Manažerská obec si často klade otázku, zda je lepší vymyslet si svůj vlastní způsob řízení, nebo se inspirovat manažerským uměním někoho jiného. Odpověď na tuto otázku není jednoznačná, v zásadě by…

Článek v rámci předplatného I snižovat stavy se musí umět

5.3.2003 

Snižování stavů postihlo téměř všechna průmyslová odvětví. Mnoho firem však neví, jak se má správně provádět a jejich vedoucí riskují, že si tímto neuváženým krokem odradí i zbývající zaměstnance.…

Výpis 2367123685 z celkem 24992