Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

icon Manažer duchovním

3.2.2003 

Víte, jaký je rozdíl mezi americkým knězem a americkým manažerem? V podstatě žádný, manažer má pouze mnohem vyšší plat. Autor článku si obě povolání vyzkoušel a může to skutečně potvrdit. Výzkumy…

icon BeEP - nejlepší postupy správy znalostí v EU

31.1.2003 

Manažer, který se zabývá správou znalostí, se často potýká s problémem nadbytku informací, které však nejsou k dispozici tehdy, když je potřebuje. Zdroje informací o znalostním managementu se neustále…

Článek v rámci předplatného Znáte svoji cenu?

31.1.2003 

Každý by měl znát svoji cenu. Platí to i pro uchazeče o zaměstnání. Doba, kdy si uchazeč mohl dovolit přijít na pohovor bez konkrétní cifry již podle odborníků nenávratně minula. Říci nějakou sumu…

Článek v rámci předplatného Personalistické desatero - najít a nepustit

31.1.2003 

Úkolem personálního pracovníka je starat se o zaměstnance, motivovat je, komunikovat s nimi, udržet si ty nejlepší. Základním úkolem však je nejprve ty nejlepší objevit, což úzce souvisí s náborem…

icon Jak řídit strach z podnikových změn

31.1.2003 

Změna je přirozený proces, který doprovází naše osobní i profesionální životy. Obecně je změna dobrá věc, reakce lidí na ni však bývají nepředvídatelné. To, že jsou nepředvídatelné ovšem neznamená, že…

icon Lekce od nejlepšího vůdce

31.1.2003 

Člověk, kterého autor článku pokládal za nejlepšího vůdce zemřel. Autor se tedy rozhodl věnovat svůj článek tomu, co se od tohoto významného člověka naučil. Frank (autorův otec) se narodil a jako…

Článek v rámci předplatného icon Budoucnost má jméno prostorové nakupování

29.1.2003 

Prostorová e-komerce je v současnosti představována zejména trojrozměrnými modely oblečení, které si zákazník pomocí Internetu může různě kombinovat nebo trojrozměrnými domy, které může na Internetu…

icon Lekce pro manažery: mrkev je dobrá na oči

29.1.2003 

Všichni zaměstnanci si potrpí na chválu a drobné projevy uznání. Firma nemůže být úspěšná, pokud se o své zaměstnance dobře nestará mají-li být zaměstnanci produktivní, potřebují vědět, že jsou pro…

icon Manažeři v roli špiónů

29.1.2003 

Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k Internetu pro soukromé záležitosti. Lidé z práce nakupují, hledají v jízdních řádech, plánují dovolenou nebo prostě surfují na…

Článek v rámci předplatného Čím více kandidátů, tím těžší nábor

29.1.2003 

Ačkoli to zní paradoxně, fakt, že čím více existuje žadatelů o práci, tím těžší je nábor se v současné době stále potvrzuje, a to zejména ve Spojených státech amerických, kde aktuálně hledá práci asi…

Jak vnímáme a hodnotíme druhé

29.1.2003 

Každý člověk individuálně vnímá a hodnotí své kolegy, nadřízené, spolucestující či kolemjdoucí. Někdo je nám sympatický na první pohled, jiného po krátké chvíli nesnášíme. Nabízí se tedy otázka: Odkud…

icon E-learning není správa znalostí

28.1.2003 

V myslích mnoha manažerských pracovníků se zakořenila představa, že správa znalostí je totéž co e-learning. Ve skutečnosti je však e-learning nástrojem vzdělávání, školení a nikoli správy znalostí,…

icon Spolupráce v době nejistoty

27.1.2003 

Dnešní vedoucí a manažeři se musí na pracovištích a ve firmách potýkat se značným stupněm nejistoty. Stabilní struktury jsou pryč, neustále probíhají nějaké reorganizace, kladou se velké požadavky na…

icon Komu hrozí znalostní kolize?

24.1.2003 

Organizace mají dnes tendenci chápat správu obsahu (content management) jako externí a správu znalostí (knowledge management) jako interní záležitost spojenou se sdílením informací. Odborníci však…

Školení pro zákazníky SONY

24.1.2003 

Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o…

Výpis 2376123775 z celkem 24981