Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13101 článků.

icon Tým HAVEL & PARTNERS posiluje na pozici counsel Petr Dohnal

21.10.2020 

Poradenskou skupinu HAVEL & PARTNERS pro oblast M&A, která je největší a nejzkušenější ve střední Evropě, rozšířil na pozici counsel advokát Petr Dohnal. Zabývat se bude především akvizicemi a…

Nová budoucnost práce: Pandemie COVID-19 mění preference zaměstnanců (průzkum)

21.10.2020 

Krize proměňuje pracovní trh obrovskou rychlostí a stává se katalyzátorem nové budoucnosti práce. Společnost ManpowerGroup zrealizovala výzkum mezi 8 000 zaměstnanci z 8 zemí světa s cílem zjistit…

icon Jak dělat online networking, aby pro vás měl přínos?

21.10.2020 

Naučte se budovat hodnotné vztahy prostřednictvím sociálních sítí. Přečtěte si několik tipů, jak maximálně zužitkovat virtuální nástroje ve svůj prospěch.

icon Zpátky do školy aneb Jak na vzdělávání dospělých?

20.10.2020 

Nejen v dětském věku, ale i v tom dospělém bychom se měli nadále vzdělávat. Možností pro vzdělávání dospělých existuje opravdu obrovské množství. Jednou z nich jsou rekvalifikační kurzy, které navíc…

icon Posilte pocit odpovědnosti za výsledky i u zaměstnanců pracujících na dálku

20.10.2020 

Lidé mají větší chuť podporovat řešení situací, do nichž jsou zainteresovaní. Proto má smysl je aktivně zapojovat. Takový přístup založený na spolupráci se ve virtuálním prostředí stává ještě…

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

icon 10 dostupných nástrojů pro řízení projektů

16.10.2020 

Četné studie potvrzují, že používání nástrojů pro správu projektů zvyšuje výkon a produktivitu týmů. Pokud jste právě zahájili podnikání nebo hledáte možnost, jak zefektivnit práci ve vašem týmu,…

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti

14.10.2020 

Agenturní zaměstnávání patří mezi nejregulovanější odvětví dnešní doby. Legislativa se často mění a na agentury je kladen stále větší tlak. Není se ale čemu divit. V roce 2014 bylo v Česku…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

icon Změny ve vedení s výměnou generálního ředitele? Mohou narušit výrazně výkonnost firmy, tvrdí výzkum

9.10.2020 

Propuštění dlouholetých vedoucích pracovníků se může pro nového generálního ředitele zdát přirozeným prvním krokem, ale v náročných dobách se to může obrátit proti němu.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

8.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

Jak napsat popis pracovního místa

8.10.2020 

Správný popis pracovní pozice přitahuje ty správné kandidáty. Popisy pracovních míst jsou také důležité pro to, aby pomohly zaměstnancům porozumět jejich odpovědnosti a zároveň bylo snazší ohodnotit…

icon 8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

7.10.2020 

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

6.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

Výpis 23712385 z celkem 13101