Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

Článek v rámci předplatného Coping aneb jak se poprat se stresem

13.12.2002 

Vánoce se rychle blíží, s čímž ruku v ruce narůstá i předvánoční stres. Ten se projevuje doma i na pracovišti a je třeba se jej co nejdříve a trvale zbavit. Zbavit se stresu nám může pomoci metoda…

Hodnocení výkonnosti je záležitostí celého roku

13.12.2002 

Přestože je hodnocení výkonnosti aktuálním tématem zpravidla vždy na konci roku, zdaleka se nejedná jen o záležitost těchto dní. Naopak jde o hodnocení celoročního úsilí zaměstnanců. Zaměstnance…

icon Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

13.12.2002 

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se nezabývají pouze přímým prodejem nějakého zboží, nýbrž jeho vývojem. Intelektuálním majetkem jsou…

icon Rozhovor s Hanou Kyrianovou, psychologem práce z pojišťovny Kooperativa

12.12.2002 

Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment centrech. Vdobě, kdy jsem ji začala psát (asi před rokem), nic podobného na trhu nebylo. Mým cílem bylo poskytnout praktickou…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec onemocní

12.12.2002 

Až příliš často se stává, že nemocný zaměstnanec je určitým způsobem diskriminován. Pokud se jedná o zranění či nemoc dlouhodobějšího charakteru, zaměstnavatel může dokonce uvažovat o tom, jak by se…

icon Zajímají vás vůbec vaši podřízení?

12.12.2002 

Vedoucí pracovník by měl své podřízené nejen striktně řídit, ale i chápat a podporovat. Rozhodně by jim měl dávat najevo svůj zájem. Mnohdy totiž zájem o své podřízené a jejich problémy skutečně má,…

icon Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

12.12.2002 

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn. Inovačním snahám na firemní půdě však stále stojí v cestě řada překážek. Kromě konkurence jmenujme zejména nedostatek času a peněz.…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

11.12.2002 

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…

Čím si firmy kazí své vztahy se zaměstnanci?

11.12.2002 

I nejúspěšnější firmy se dopouštějí chyb v interpersonálních vztazích a při zacházení se svými zaměstnanci. Aniž by si to uvědomovaly, chovají se k dospělým pracovníkům jako k dětem. Snaží se…

Rodina versus práce - Kdo z koho?

11.12.2002 

Rodina a práce spolu od pradávna bojují o čas a zájem jednotlivých lidí. V posledních letech se zdálo, že v tomto imaginárním zápase jednoznačně vítězí práce. Teď se však na přední pozici pomalu, ale…

icon Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

10.12.2002 

Vedoucí pracovníci se podobně jako řada lidí, kteří vykonávají zcela jiné povolání musejí vzdělávat prakticky po celý život. Musejí rozvíjet své osobní a profesionální schopnosti a skládat z nich…

icon Zaměstnancům změny nevadí, ale...

10.12.2002 

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v budoucnosti. Řízení podnikových změn však ani přesto, že je to poměrně častá firemní aktivita, není ničím jednoduchým. Manažeři v…

icon Vytvořme kulturu pro sdílení znalostí

10.12.2002 

Firemní kultura by kromě komunikace v obecném slova smyslu měla vytvářet a garantovat i podmínky pro sdílení znalostí mezi jednotlivými zaměstnanci, odděleními, pobočkami. Neznamená to pouze nápady a…

Budoucnost má jméno virtuální pracoviště

10.12.2002 

Mnohé firmy musely až dosud čelit problému, že se jejich zaměstnanci z různých důvodů nemohli pravidelně scházet, aby sdíleli své názory a vůbec mohli…

icon Firemní etika - 1. část

9.12.2002 

Firemní etika je v současné době často diskutovaným tématem. Dříve než se však kdokoli začne zabývat etickými otázkami na firemní půdě, měl by doopravdy porozumět tomu, co slovo etika znamená. Co je…

Výpis 2385123865 z celkem 24981