Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24979 článků.

icon Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

17.9.2002 

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési celkové směřování. Jde o sílu stojící za existencí společnosti a vedoucí ji do budoucnosti. Ty firmy, které přistupují k tomuto…

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

17.9.2002 

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout…

Pozdně letní úvahy o hodnocení a outsourcingu

17.9.2002 

Léto je vždy pro personalisty a náboráře tak trochu okurková sezóna. Teploty stoupají, aktivita zaměstnanců klesá a všichni mají…

Hodnocení výkonnosti není jen kritika

17.9.2002 

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům.…

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

16.9.2002 

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…

icon Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

16.9.2002 

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už skeptici tvrdili, že znalostní projekty jsou jedno velké fiasko, protože lidé nemají čas a možnost…

Článek v rámci předplatného Propouštění přináší rizika i v oblasti správy znalostí

16.9.2002 

Propouštění zaměstnanců podle autora článku (pracuje v oblasti správy znalostí) jde často o představu managementu, že tímto způsobem lze snadno snížit výdaje. SZ dává lidský potenciál na první místo,…

icon Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

16.9.2002 

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-informačních systémů se dá zjišťovat pomocí tzv. modelu úrovně funkčnosti (CMM). Autor se v článku zabývá základními koncepty tohoto…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit mediální obraz firmy

13.9.2002 

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…

icon Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

13.9.2002 

Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako sdělování nepříjemných zpráv, ale přesto by i tento typ komunikace měl být prováděn s taktem, dovedností a grácií. Kvalifikovaný…

Článek v rámci předplatného Způsob hodnocení chování v pracovním vysvědčení

13.9.2002 

Jako spolupracovník můžete požádat, aby ve vysvědčení vedle výkonu bylo ohodnoceno i vaše chování. Jedná se o vztah k nadřízeným, kolegům a zákazníkům. Důležitý je též sociální postoj při týmové práci…

icon Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

13.9.2002 

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí určit, kdo má potřebné vědomosti a informace, jak tato data zachytit a zpřístupnit těm, kteří je potřebují. Často ve firmě není…

icon Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

13.9.2002 

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často prozrazují jejich neochotu vystavovat se riziku a případné kritice. Špičkoví manažeři mají v případech, že musejí čelit obtížným…

icon Zabezpečení IT systémů zasluhuje pozornost

13.9.2002 

Nebezpečí spojená s používáním internetu a počítačových sítí ve firmách rostou více než 40 milionů pracujících v USA má možnost připojení k webu, přičemž až pětaosmdesát procent systémů je…

icon Co napoví e-mail

12.9.2002 

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se dozvědět o svých zákaznících něco víc. E-mail může díky své jedinečné schopnosti překonávat místní i časové rozdíly sloužit i…

Výpis 2410624120 z celkem 24979