Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

icon Předpis na správu znalostí - Co se lze naučit od farmaceutické společnosti Hoffmann-LaRoche

23.9.2002 

Společnost Hoffmann-LaRoche vyrábí nejlepší ze stávajících přípravků bránících množení viru HIV. Pro farmaceutickou společnost Hoffmann-LaRoche nejsou znalosti jen podnikatelským nástrojem, ale…

icon E-komerce a bezpečnost

23.9.2002 

Bezpečnost většiny transakcí v oblasti elektronického obchodování je zajišťována pomocí protokolu SSL (secure sockets layer), který byl navržen k šifrování výměny dat prostřednictvím internetu. I když…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

Článek v rámci předplatného Není pohovor jako pohovor

20.9.2002 

Přijímací pohovor má vždy tentýž cíl, probíhat však může různě. V zájmu každého uchazeče o zaměstnání je proto seznámit se se základními druhy pohovorů a přijímacích strategií a důkladně se na ně…

Je třeba změnit váš přístup k náboru pracovních sil?

20.9.2002 

Anglická zkratka RAH znamená Recruiting Attitude Habit, neboli přístup k náboru pracovních sil. Ten je velmi důležitý proto, aby náboráři angažovali do svých firem skutečně ty pravé odborníky. V praxi…

icon Základní prvky tiskového prohlášení

19.9.2002 

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…

icon Řešení konfliktů mezi členy týmu

19.9.2002 

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými názory, osobnostními rysy nebo způsobem práce a komunikace. Vysoce výkonné týmy by proto měly přijmout některé postupy a…

icon Řekněte přesně to, co jste chtěli

19.9.2002 

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle jeho autora by měly pomoci k tomu, abyste dokázali udržet soustředění na požadovaná témata a aby se vaše publikum cítilo…

icon Jak vybudovat firemní webové stránky

19.9.2002 

Mnoho firem stále ještě vynakládá na provoz svých webových stránek více peněz, než by bylo nutné. Nemusí tomu tak být pokud jsou tyto aktivity dobře naplánovány. Prvním krokem je rozhodnout se,…

Vztah s nadřízeným je často opomíjen

19.9.2002 

Jeden z největších problémů, kterým musí lidé ve své kariéře čelit je špatný vztah se svým nadřízeným. Ten jim brání v dalším postupu, nutí je podávat výpověď a kazí jim profesionální reputaci. A…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

18.9.2002 

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je, že tyto aktivity jsou často…

icon Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

18.9.2002 

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je poměrně úsporné opatření, které podrobně zkoumá tři oblasti, které jsou klíčové pro implementaci všech iniciativ na poli…

Úspěšní manažeři umějí motivovat zaměstnance

18.9.2002 

V dnešním neustále se měnícím a uspěchaném světě tráví zaměstnanci více času se svými počítači než s manažery a řada z nich se nikdy nedočkala pozitivní odezvy. Mnoho zdrojů uvádí, že morálka…

Fluktuace zaměstnanců je brzdou profitu

18.9.2002 

Porozumět příčinám nadměrné fluktuace zaměstnanců je prvním krokem k tomu, aby byl management schopen kontrolovat a řešit jeden z nejnákladnějších problémů dnešních společností. Nové náborové a…

Výpis 2409124105 z celkem 24981