Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

Článek v rámci předplatného Záludné otázky u přijímacího pohovoru - jak na ně?

2.10.2002 

Přijímací pohovor je plný nástrah, na něž by se kandidát měl dobře připravit. To znamená dostavit se včas, vhodně se obléci, přinést si kopie životopisu, psací potřeby a vypnout mobilní telefon.…

Jak řídit talent

2.10.2002 

Talentu zaměstnanců je třeba si vážit a těžit z něho, jinými slovy jej řídit. To ukázal nedávný výzkum, který proběhl v USA mezi špičkovými manažery lidských zdrojů. V této souvislosti tak mluvíme o…

Synchronní a asynchronní e-learning

2.10.2002 

Dříve, než se kdokoli začne hlouběji zajímat o e-learningové strategie, měl by vědět, že se tato výuková metoda dělí do dvou základních skupin: synchronní a asynchronní. Synchronní znamená současně,…

icon CRM outsourcing není jen pro zlé časy

1.10.2002 

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo ke zvýšenému využívání outsourcingu, její zlepšení však nemusí nutně znamenat opuštění této metody. Vzhledem k tomu, že CRM…

icon Úspěšní manažeři umí jednat s lidmi

1.10.2002 

Stále větší množství top-manažerů věří, že právě lidé rozhodují o úspěchu či neúspěchu firmy. Otázkou však je, jací lidé vedou firmu k lepším zítřkům. Mnoho firem se snaží zaměstnávat a rozvíjet pouze…

icon Nenechte zaměstnance stát stranou

1.10.2002 

Zaměstnanci chtějí být vždy informováni o tom, co se děje. Jestliže nemají dostatek informací, cítí se nejistí a pracovní morálka výrazně klesá. Je to jako s pasažéry na letišti jestliže má let…

icon Plánování firemního webu - vytvořte si seznam

1.10.2002 

Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…

icon Zvyšování výkonnosti - klasický seznam otázek

30.9.2002 

Článek je shrnutím knihy Improving performance (Zvyšování výkonnosti), která podle autora představuje klasickou referenci při řízení organizace, reorganizaci procesů a zlepšení produktivity. Ústředním…

Bez baretu a absintu aneb Byznysmeni na cestě k tvořivosti

30.9.2002 

Každý ví, že umělci zažívají období, kdy je jejich tvořivost blokována. Někdy tato fáze trvá velmi dlouho. Příběhy vyprávějí o malířích, fotografech, spisovatelích i hudebnících, kteří museli čelit…

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

27.9.2002 

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám tyto publikace nepřitáhnou, pokud…

Článek v rámci předplatného icon Efektivní prodejní prezentace

27.9.2002 

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu jednotlivé produkty je čím dál těžší od sebe odlišit a očekávání zákazníků rostou. Tradičně pojatá…

icon Sedm pilířů aneb Jak čelit chaosu

27.9.2002 

Pokud se podíváme na stav současné ekonomiky propouštění, ztrátu produktivity, reorganizace, stress, zahlcení informacemi - můžeme snadno dojít k názoru, že nejde o nic jiného, než o zmatek a chaos.…

Kontakt s referencemi je velmi důležitý

27.9.2002 

Ano, máte seznam referencí a všechny jsou skvělé. Jsou to lidé, s nimiž jste v posledních 5-7 letech denně pracovali, kteří vědí, jaké výkony podáváte a jsou ochotní hovořit s potenciálním…

Může vás teleworking uzdravit?

27.9.2002 

Teleworking neboli práce z domova usnadňuje mnoha lidem nejen práci, ale i osobní život. Díky tomu, že pracují doma, se mohou věnovat činnostem, na které by ve firmě nebyl čas ani prostor. Díky…

icon Výměna znalostí

26.9.2002 

Základní organizační jednotkou správy znalostí je tzv. komunita praxe. Je to skupina lidí, kteří mají stejné odborné zkušenosti a společně hledají řešení pro konkrétní problém. Podpora těchto skupin…

Výpis 2406124075 z celkem 24981