Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24974 článků.

icon Digitální peníze

13.5.2002 

Lidé vymysleli mnoho modelů plateb. Některé fungovaly, některé ne. Jedním z těch modelů, které se ve výraznější míře neprosadily, jsou např. Beenz tedy fazole. Autor tohoto obchodního modelu…

icon Zaměstnaci - sůl vaší firmy

10.5.2002 

Řada společností tvrdí, že jsou pro ně dobří zaměstnanci tím nejdůležitějším. Ale jednají skutečně podle toho? Je výběru pracovníků věnována taková pozornost, jakou zasluhuje? Například špatný vedoucí…

icon Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

10.5.2002 

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky je výborným prostředkem pro udržení úzkého kontaktu se zákazníkem, láká jej zpátky a udržuje jeho informovanost, to vše při…

icon Pasti a pastičky na cestě k úspěchu v kariéře

9.5.2002 

Každý z nás dělá občas přehmaty. Jistě jsme se všichni dostali například do situace, kdy jsme cítili, že to, co jsme právě řekli zákazníkovi nebylo příliš vhodné. Jestliže se však takové jednání…

icon Vzestup a pád General Electric

9.5.2002 

Ještě před rokem se o General Electric mluvilo jako o nejobdivovanější společnosti na světě a o jejím výkonném řediteli Jacku Welchovi jako o nejúspěšnějším manažerovi za posledních čtvrt století.…

icon Virtuální znalostní komunity

9.5.2002 

Aby firmy obstály v konkurenci, byly nuceny snížit stavy a outsourcovat některé činnosti. Mnoho organizací, které expandují do zahraničí se musí vyrovnávat s vlastní internacionalizací, která klade…

Článek v rámci předplatného Desatero správného chování a komunikace

9.5.2002 

Rad, jak se správně chovat na pracovišti a jak správně komunikovat s ostatními není nikdy dost. Článek přináší desatero tipů, které mohou člověku pomoci dobře vycházet s ostatními kolegy a zachovat si…

icon Čas pro personalizaci

7.5.2002 

Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým trendům, ale zejména požadavkům a potřebám firem. Jednou z velmi populárních forem řízení vztahu se…

Článek v rámci předplatného Špičkoví pracovníci jsou jako výhra v loterii

7.5.2002 

V každém průmyslovém odvětví se vyskytuje někdo takový jako Michael Jordan ve světě basketbalu. Většina firem si však myslí, že si takového…

Jak si omotat šéfa kolem prstu

7.5.2002 

Jedním z nejdůležitějších talentů, které člověk na pracovišti využije, je schopnost řídit svého nadřízeného. Zní to sice nelogicky, protože nadřízený by měl přece řídit vás, ale jsou situace, kdy díky…

icon A dokážete vést sami sebe?

6.5.2002 

Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále se vyvíjet a být lepší než ostatní. K úspěšnému vedení firem takovou vlastnost jednoduše potřebují. Kromě ní také potřebují…

icon Tohle není moje práce, šéfe!

6.5.2002 

Jsou zaměstnanci, kteří velmi přesně vědí, co mají v popisu práce. Problém nastává, mají-li udělat něco navíc sotva seberete odvahu je o to požádat. Příčiny jsou různé - většinou to bývá zaměstnancův…

Zdraví zaměstnanců je v našem zájmu

6.5.2002 

Vzrůstající počet firem si začíná uvědomovat přínos investic do zdraví svých zaměstnanců. Dobře vědí, že se jim podobné investice vyplatí. Při dostatečné péči se zaměstnanci nejen cítí bezpečně, jistě…

icon Prodávat po Internetu není jednoduché

3.5.2002 

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u kamenných či katalogových firem se zákazníci raději…

icon Elektronický obchod na vzestupu

3.5.2002 

Podle odborníků množství peněz utracených v elektronických obchodech dále poroste, bez ohledu na ostatní odvětví ekonomiky. Růst sice nebude takový jako v minulosti, ale to je zapříčiněno tím, že e-…

Výpis 2446624480 z celkem 24974