Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Článek v rámci předplatného Talenti – kde brát a (ne)ukrást

16.2.2016 

„Chybí nám mistři, konstruktéři, IT pracovníci. Nemůžeme najít obchodníky, manažery, dokonce ani ředitele divize. Vyzkoušeli jsme už všechno, lovíme u konkurence, v našem CT parku, spolupracujeme s …

icon Jan Průcha v Management TV: Metodika Kepner-Tregoe pomáhá řešit složité problémy a rozhodnutí racionálně a bez drahých pochybení

Audio  16.2.2016 

Jan Průcha je licencovaný lektor a konzultant metodiky Kepner-Tregoe, který se podílí na její osvětě v České republice. Tato metodika byla vytvořena v padesátých letech minulého století a je…

Článek v rámci předplatného Proč samotný time management dlouhodobě nepomáhá vaší produktivitě?

12.2.2016 

Nechte mě hádat, jak vypadá vaše práce. Valí se na vás hodně informací a požadavků? Děláte každý den spoustu rozhodnutí? Odkládáte důležité věci kvůli méně důležitým, ale naléhavým? Nedaří se vám…

icon Myšlenkové postupy pro racionální řízení – I. díl: Rozhodovací analýza

12.2.2016 

Univerzální a osvědčený postup pro složité rozhodování existuje! Sportovní tým nevyhraje zápas, protože se jeho členové mají rádi. Vyhrává proto, že hraje chytře, že umí hrát lépe než protivník, že…

icon Úspěch si žádá činy

11.2.2016 

Přestaňte jen číst a váhat a raději začněte jednat. Určitě jste se někdy naučili řídit auto nebo jste zvládli cizí jazyk. Proto době víte, že úspěch přijde až tehdy, když se aktivně zapojíte a…

Nábor už nikdy nebude jako dřív. Díky sociálním sítím

11.2.2016 

Sociální sítě výrazně změnily komunikaci nejen z pohledu jednotlivců, ale i firem. Vstoupily do celé řady firemních procesů včetně vyhledávání a náboru nových zaměstnanců. Náborářům nabízejí…

icon Ochrana správného zápisu do buněk v Microsoft Excel – ověřování dat II

10.2.2016 

V minulém článku jsme si popsali a naučili se základní principy a možnosti Ověřování dat (karta Data – Ověření dat). Nyní budeme v tomto tématu pokračovat.

Škola vybrána, co teď? aneb Co by měla jazyková škola udělat, než začne učit u klienta

9.2.2016 

V tomto článku bych chtěl čtenářům přiblížit a poradit, jaké vhodné procesy by měly být provedeny před začátkem výuky, na co by se zákazník měl ptát, které záležitosti řešit před spuštěním kurzů.

Článek v rámci předplatného icon Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

8.2.2016 

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům. Efektivní komunikace, schopnost vypozorovat na klientovi jeho představy a emoce a získat od něj potřebné informace, které následně…

icon 4 tipy, jak být předsvědčivější

8.2.2016 

Váš úspěch do jisté míry závisí na tom, zda dokážete přesvědčit ostatní, aby udělali to, co chcete. Přesvědčování je schopnost, kterou se lze naučit a ve které se lze zdokonalovat. Web…

icon Co mají společného průvodcovství a prezentování?

5.2.2016 

Když mluvíte na veřejnosti, využíváte tytéž 3 základní principy, které využívají průvodci turistických skupin. Provokujete, uvádíte do souvislostí a  také něco odkrýváte. Zmiňujte zajímavá témata,…

icon 26. Mezinárodní pivní festival opět pod dohledem odborníků z TÜV SÜD

3.2.2016 

Společnost TÜV SÜD Czech se stala již tradičně partnerem Reprezentačních slavností piva a minerálních vod v Českých Budějovicích, kde se 1.- 6. února 2016 koná jejich 26. ročník. Více než 200 pivovarů…

icon TechEd-DevCon 2016 - Úskalí současných aplikací, vychytané využití Windows 10

3.2.2016 

Současné i budoucí trendy, zejména z oblasti produktů, systémů a nástrojů společnosti Microsoft, představí významní čeští i zahraniční odborníci na již 14. ročníku největší odborné konference pro IT…

Článek v rámci předplatného icon 4 nové tipy k překonání námitky proti ceně

3.2.2016 

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém starý jako obchod sám. A protože se s ním prodejci všude po světě setkávají dennodenně, konzultanti a koučové přicházejí se stále novými taktikami,…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšete své prezentace v 6 krocích

3.2.2016 

Každý manažer má za sebou alespoň základní školení prezentačních dovedností a v rámci své práce více či méně často něco prezentuje. Čím vyšší funkci zastáváte, tím náročnější publikum můžete…

Výpis 24612475 z celkem 7525