Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

16.11.2006 

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů středisek.- Najímejte správné lidi. To,…

Jak si udržet přízeň přelétavé generace talentů

6.11.2006 

Generace Y, narozenáv letech1977 až 2002, přichází do pracovního procesu s novou představou o zaměstnaneckém poměru. Chce vědět, co jí bude nabídnuto a proč by pro tu či onu firmu měla pracovat. Pokud…

icon On-line rádio vrací médium do hry

4.11.2006 

Podle zprávy Arbitron 2006 poslouchá průměrný Američan rozhlasové vysílání více než 19 hodin týdně. Téměř tři čtvrtiny tohoto času se děje mimo domov. S příchodem on-line rádia vzrostla popularita…

icon Zelená je dobrá

3.11.2006 

Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…

icon Prezentace: Neskrývejte se za vizuální doplňky

3.11.2006 

Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových slidů? Pravděpodobně jste pak přemýšleli, proč vám jen příslušný materiál nerozdal a nenechal vás jít domů. PowerPoint a…

Článek v rámci předplatného icon 12 tipů pro úspěšný maloobchod

30.10.2006 

Smyslem každého obchodu je získat zákazníky, k čemuž slouží marketing. Pokud vaše pokladny necinkají, je něco v nepořádku a je třeba rychle s tím něco udělat. Článek přináší 12 tipů, jak zvýšit prodej…

Článek v rámci předplatného Víte, čím jezdí váš šéf?

27.10.2006 

Jaké auto řídí váš nadřízený a kolik stálo? Většina dotazovaných v průzkumu serverů CareerBuilder.com a Cars.com si myslí, že typický ředitel by měl mít černý Mercedes-Benz.Pravdou ale je, že většina…

Článek v rámci předplatného icon Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

26.10.2006 

Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to mělo racionální smysl. Platí to i u bot, které dělají puchýře nebo šatů, které nepadnou. Profesorka marketingu Erica Okadová z…

icon Výsledky WebTop100 Awards 2006

26.10.2006 

26. září proběhlo v pražském PwC BusinessCommunityCenter vyhlášení výsledků pátého ročníku WebTop100. Hodnoceny byly webové prezentace firem žebříčku BIZ 100 i dalších firem, které využily možnosti…

Článek v rámci předplatného icon Dynamika virálního marketingu

18.10.2006 

Virální markeging se zaměřuje na zúročení stávajících sociálních síťí povzbuzením zákazníků, aby sdíleli informace o produktech se svými přáteli. Jeden z příkladů tohoho druhu marketingu byl rapidní…

Článek v rámci předplatného Personální agentura musí umět zaujmout

17.10.2006 

Kvalitní zaměstnanci mají pro většinu firem cenu zlata. Najít však takové stojí někdy dost práce. Některé firmy proto tuto činnost svěřují do rukou personálních agentur. Ty se musí snažit zaujmout co…

Práce z domova je stále běžnější

9.10.2006 

Možnost práce z domova, satelitních kanceláří a dalších míst mimo firmy se ve světě stává běžným standardem. Výzkum americké outsourcingové společnosti Yoh například odhalil, že většina manažerů…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte se pohltit prezentací

4.10.2006 

I ti nejzkušenější profesionálové se často chytají do pastí, které skýtají obchodní prezentace. Tráví dlouhé hodiny přípravou na svá vystoupení, přičemž často ztrácejí přehled o základních věcech.…

icon Textové zprávy mají velkou budoucnost

4.10.2006 

Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného spotřebního zboží na celém světě začínají stále více využívat textové reklamy v mobilních telefonech, aby oslovily své cílové…

Tradiční zaměstnanecké hodnoty se těší největšímu zájmu uchazečů

26.9.2006 

Podle zjištění celosvětového průzkumuspolečnosti Accenturestačí pro přilákání talentů nabízet zajímavou práci, pravidelné odměny a jasné možnosti postupu. Uchazeči si cení tradičních benefitů a…

Výpis 25362550 z celkem 3050