Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19375 článků.

icon Barbora Ryšavá se stala novou manažerkou akvizic pozemků ve VGP

30.6.2021 

Developer a vlastník semi-industriálních a logistických nemovitostí VGP personálně posílil, když do funkce manažerky akvizic pozemků (Plot Acquisition Manager) jmenoval Barboru Ryšavou (37). Ta bude…

icon Jak svému týmu rozdělit úkoly předtím, než odjedete na dovolenou

30.6.2021 

Blíží se čas dovolených a i manažeři týmu musí své ovečky na nějaký čas opustit. Abyste během své absence netrnuli hrůzou, co se ve vašem oddělení děje děje, zde je několik tipů, jak svému týmu před…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak se uklidnit před prezentací

29.6.2021 

Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před velkou skupinou lidí?  Psychická pohoda, připravenost, relaxace a absence stresu vám pomohou během prezentace podat ten nejlepší…

icon Jak v praxi implementovat přátelskou a transparentní firemní kulturu

29.6.2021 

Osobnost přímého nadřízeného a jeho přístup hrají zcela zásadní roli ve spokojenosti zaměstnanců. I když může firma jako celek propagovat pozitivní firemní kulturu, je stejně nakonec vždycky na…

Jak rozvrhovat pracovní dobu?

29.6.2021 

Povinnost vypracovat zaměstnancům písemný rozvrh týdenní pracovní doby, kterou zaměstnavateli ukládá § 84 zákoníku práce, tak, aby byla dodržena všechna pravidla pro rozvržení pracovní doby (§ 78 a…

Řízení kvality podle ISO 9001: nabídka výukových videí

28.6.2021 

Snaha o kvalitu a spokojenost zákazníků je cílem každé moderní společnosti, nebo je minimálně jejím klíčovým tématem. Právě ISO 9001 poskytuje rámec, jak takové mety dosáhnout.

icon Nezapomněli jste prezentovat naživo? 4 zásadní odlišnosti od on-line komunikace

28.6.2021 

Většina z nás se v zaměstnání vrací alespoň zčásti z virtuálního do reálného prostředí. I když schůzky a prezentace na dálku v našem pracovním životě určitě zůstanou zastoupené ve vyšší míře než před…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

24.6.2021 

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota klientů status quo narušit. Přesvědčit zákazníka, aby se odvážil opustit své staré pořádky a zvolil si…

Samoživitelé znovunastartují svou kariéru. Rozšířit možnosti na trhu práce jim pomůže HEINEKEN ČR

24.6.2021 

Samoživitelé představují druhou chudobou nejohroženější skupinu českých obyvatel. Zapojit se do pracovního i společenského života, nastartovat kariéru a zvýšit konkurenceschopnost na trhu práce jim…

icon Případová studie z oblasti interim managementu: Limity rodinných firem aneb správná míra řízení a cítění

24.6.2021 

Rodinné firmy v České republice tvoří asi 85 procent všech soukromých podniků. Tato data vzešla z průzkumu European Family Business. Přestože se rodinné podnikání považuje za jakousi idylickou formu…

icon Expert na tonery PREMO slaví 20. výročí, chce podporovat cirkulární ekonomiku

24.6.2021  Rozhovor s Vladimírem Křivou, majitelem a jednatelem společnosti PREMO s.r.o.

Tonery či IT zařízení si každým rokem kupuje u PREMA více než tisícovka zákazníků. Patří k nim jak soukromé společnosti, tak i velké státní instituce. Regionální společnost sídlící ve Starém Městě u…

icon Nejste jedním z pěti typů toxického manažera?

23.6.2021 

Vedoucí pozice klade na dotyčného člověka vysoké nároky. Bohužel, někdy se na vedoucí pozice dostávají i lidé, kteří díky svému přístupu působí toxicky a ubíjí tak potenciál svého týmu. Navíc ne vždy…

icon Šest osobnostních charakteristik dobrého leadera

22.6.2021 

I když se výrazy „manažer“ a „leader“ často zaměňují, je mezi nimi velký rozdíl. Zatímco „manažer“ je jakýkoliv člověk na vedoucí pozici, „leader“ je vedoucí, který umí své podřízené skutečně…

Částečný návrat do kanceláří s sebou nese zmatky a problémy s flexibilitou, koordinací a komunikací

22.6.2021 

Končí doba převahy home office. To, co relativně začalo fungovat, se zase mění. Zaměstnanci se vracejí do kanceláří a postupně se otevírají restaurace a kavárny, ze kterých také část lidí občas ráda…

Článek v rámci předplatného icon 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

Výpis 26262640 z celkem 19375