Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ondřejem Landou, prezidentem Inventa Group

28.1.2010 

Rozhovor s Ondřejem Landou, prezidentem Inventa Group, předsedou Společnosti pro strategické řízení, inovace a podnikatelství.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Klárou Hejdukovou, jednatelkou společnosti Extima

28.1.2010 

Klára Hejduková vystudovala ekonomiku na fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze a management a marketing v Ecole Supérieure de Commerce de Paris. Absolvovala řadu výcviků - Systemické koučování (…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ing. Monikou Bartoníčkovou, jednatelkou společnosti HR Guru

28.1.2010 

Ing. Monika Bartoníčková, jednatelka společnosti HR Guru a lektorka, získala zkušenosti z oblasti personalistiky na různých personalistických pozicích ve společnostech Egon Zehnder, SPT Telecom a…

icon Pavel Komárek: Lidí, kteří mají invenci, ekonomické myšlení, dokážou unést zodpovědnost a jsou pracovití, je zoufalý nedostatek

27.1.2010 

Obecně prospěšná společnost Prosperita byla před šesti lety založena s cílem rozvíjet tzv. klíčové kompetence (informační tržní jazykovou a občanskou gramotnost) obyvatel. S ředitelem o. p. s.…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se lépe spojit se zákazníky

21.1.2010 

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně zásadní je umět řešit negativní situace. I jeden nespokojený zákazník totiž může poškodit pověst…

icon Všechno není stejně důležité

19.1.2010 

Může vůdce dosáhnout rovnováhy, když se denně potýká s nejrůznějšími tlaky, výzvami a zmatky? Za takových podmínek je obtížné vyčlenit si jednu volnou hodinu, natož nalézt rovnováhu. Je proto třeba…

Jak dosáhnout lepší týmové spolupráce

15.1.2010 

Týmy, které dobře spolupracují, mohou přinášet skvělé výsledky a skutečně přispět k úspěchu své organizace. Řada firem však nedokáže potenciál svých týmů plně využít. Jak tomu předejít? - Pomáhejte k…

icon Pozor na marketingové chyby v roce 2010

14.1.2010 

Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti chybám. - Nepropadejte šílenství sociálního marketingu. Marketing prostřednictvím sociálních sítí představuje pouze další…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

13.1.2010 

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té současné. Pomoci může i snížení cen, je…

Problémy jsou pro mne výzvy

11.1.2010  Rozhovor s Alešem Jircem, vedoucím Vzdělávacího centra společnosti Hewlett-Packard

Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…

Šéfa dělají lidé

11.1.2010  Rozhovor s Lenkou Bláhovou, manažerkou lidských zdrojů v České pojišťovně

Lenka Bláhová se celý život věnuje personalistice. S výjimkou asi tří let, kdy pracovala v tiskovém středisku Jednoty českých matematiků a fyziků, vždy působila v tomto oboru. Možná jsem čestná…

Článek v rámci předplatného icon Jak dosáhnout prodejních cílů v roce 2010

8.1.2010 

Pravděpodobně jste si již stanovili prodejní cíle, kterých chcete v letošním roce dosáhnout. Určení cílů však nestačí. Článek nabízí několik rad, jak jich skutečně dosáhnout. - Každý týden věnujte…

icon Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

6.1.2010 

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…

Chytřejší zaměstnanecké průzkumy

5.1.2010 

Máte pocit, že vaše zaměstnanecké průzkumy nejsou přesné? Příliš pozitivní nebo příliš negativní výsledky vzbuzují oprávněné pochybnosti o upřímnosti respondentů. Článek proto přichází s několika…

Výpis 27762790 z celkem 4182