Nevyhýbejte se zpětné vazbě
Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když intuitivně ví, že je to velmi důležité. Možná k tomu dochází proto, že existuje hodně možností, jak se tomu vyhýbat. Nejčastější…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.
Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když intuitivně ví, že je to velmi důležité. Možná k tomu dochází proto, že existuje hodně možností, jak se tomu vyhýbat. Nejčastější…
Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům, pravděpodobně budete souhlasit, že byznys již nebude stejný jako dříve. Mnoho se změnilo a firmy již nemohou…
Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní cestou k vytváření dynamiky ve firmě. Článek proto přichází s několika doporučeními, jak podpořit správný začátek fungování…
Do své současné pozice jste nastoupila před dvěma lety. S jakým cílem? Jaký byl váš hlavní úkol? V té době nastupoval do České spořitelny nový generální ředitel. Když mě přijímal, tak jasně řekl:…
Kolik zaměstnanců má vlastně CET21? Máme přibližně 700 zaměstnanců. Zvláštností televize je skutečnost, že kromě zaměstnanců se na jednotlivé projekty nabírají externí dodavatelé (jako např. herci,…
Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na ekonomickou krizi, musejí marketéři být kreativní a obnovovat svá portfolia nápadů, aby dosahovali maximálních výsledků.…
První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob, což je o 54 % více než loni. O desetinu vzrostl také počet bankrotů fyzických osob, kterých bylo 145. Ukázal to výzkum…
Budování a řízení kreativních týmů patří mezi největší manažerské výzvy. Kreativní lidé mají potřebné nadšení pro svou činnost, často jsou však silnými individualisty. Je proto třeba řídit je tak, aby…
Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně. - Staňte se lepším vyjednavačem. Uvědomte si, jaké jsou příčiny náročnosti konkrétního zákazníka.…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-mailoví marketéři. Patří i mezi ty nejsložitější, jelikož na ni nelze odpovědět obecně. Vždy je však třeba vycházet ze tří…
Přijali jste nového člena týmu. Prověřili jste jeho reference a velmi vás zaujal při pohovoru. Tím by však váš zájem o něho neměl končit, ale začínat. Článek radí, jak nového zaměstnance správně…
Nástup do nové práce je pro zaměstnance náročná zkušenost. Zaměstnavatelé by se proto měli snažit, aby první dny a týdny byly pro nové členy týmu co nejpozitivnější. Během prvního měsíce byste měli:…
Jak se pozná dysfunkční pracoviště? Na základě své třicetileté praxe odpovídá americký psycholog a obchodní konzultant Albert J. Bernstein. - Podezřelá prezentace vize a hodnot prostřednictvím…
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se zákazníky a udržovat dlouhodobé vztahy.…
Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat určitou hodnotu svým čtenářům. Je to vynikající příležitost, jak předávat aktuální informace a…