Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.

Nevyhýbejte se zpětné vazbě

27.10.2009 

Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když intuitivně ví, že je to velmi důležité. Možná k tomu dochází proto, že existuje hodně možností, jak se tomu vyhýbat. Nejčastější…

Článek v rámci předplatného icon Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

26.10.2009 

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům, pravděpodobně budete souhlasit, že byznys již nebude stejný jako dříve. Mnoho se změnilo a firmy již nemohou…

Jak začít s novým týmem

23.10.2009 

Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní cestou k vytváření dynamiky ve firmě. Článek proto přichází s několika doporučeními, jak podpořit správný začátek fungování…

Pozvedáme HR do vyšší ligy

22.10.2009  Rozhovor s Jitkou Schmiedovou, ředitelkou úseku lidských zdrojů v České spořitelně

Do své současné pozice jste nastoupila před dvěma lety. S jakým cílem? Jaký byl váš hlavní úkol? V té době nastupoval do České spořitelny nový generální ředitel. Když mě přijímal, tak jasně řekl:…

Práce musí hlavně bavit

22.10.2009  Rozhovor s Janem Dolečkem, ředitelem lidských zdrojů společnosti CET21

Kolik zaměstnanců má vlastně CET21? Máme přibližně 700 zaměstnanců. Zvláštností televize je skutečnost, že kromě zaměstnanců se na jednotlivé projekty nabírají externí dodavatelé (jako např. herci,…

Článek v rámci předplatného icon I s malým rozpočtem se dají dělat velké věci

21.10.2009 

Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na ekonomickou krizi, musejí marketéři být kreativní a obnovovat svá portfolia nápadů, aby dosahovali maximálních výsledků.…

icon Konkurzů a bankrotů přibývá

20.10.2009 

První tři čtvrtletí letošního roku přinesla 969 konkurzů právnických osob, což je o 54 % více než loni. O desetinu vzrostl také počet bankrotů fyzických osob, kterých bylo 145. Ukázal to výzkum…

Řízení kreativního týmu směrem ke společnému cíli

19.10.2009 

Budování a řízení kreativních týmů patří mezi největší manažerské výzvy. Kreativní lidé mají potřebné nadšení pro svou činnost, často jsou však silnými individualisty. Je proto třeba řídit je tak, aby…

Článek v rámci předplatného icon Jak na složité zákazníky

19.10.2009 

Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně. - Staňte se lepším vyjednavačem. Uvědomte si, jaké jsou příčiny náročnosti konkrétního zákazníka.…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů?

19.10.2009 

Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-mailoví marketéři. Patří i mezi ty nejsložitější, jelikož na ni nelze odpovědět obecně. Vždy je však třeba vycházet ze tří…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k zapojení nováčků

18.10.2009 

Přijali jste nového člena týmu. Prověřili jste jeho reference a velmi vás zaujal při pohovoru. Tím by však váš zájem o něho neměl končit, ale začínat. Článek radí, jak nového zaměstnance správně…

Článek v rámci předplatného Pomozte zaměstnancům vykročit správnou nohou

15.10.2009 

Nástup do nové práce je pro zaměstnance náročná zkušenost. Zaměstnavatelé by se proto měli snažit, aby první dny a týdny byly pro nové členy týmu co nejpozitivnější. Během prvního měsíce byste měli:…

Je vaše pracoviště dysfunkční?

14.10.2009 

Jak se pozná dysfunkční pracoviště? Na základě své třicetileté praxe odpovídá americký psycholog a obchodní konzultant Albert J. Bernstein. - Podezřelá prezentace vize a hodnot prostřednictvím…

Článek v rámci předplatného icon Sedm pilířů zákaznických služeb

14.10.2009 

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se zákazníky a udržovat dlouhodobé vztahy.…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

13.10.2009 

Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat určitou hodnotu svým čtenářům. Je to vynikající příležitost, jak předávat aktuální informace a…

Výpis 28212835 z celkem 4182