Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.

icon Nepodléhejte perfekcionismu

10.9.2009 

Perfekcionista si nikdy nemyslí, že je dostatečně dobrý ve své činnosti. Často má tudíž problém se začínáním a hlavně dokončováním věcí. Perfekcionisté by si proto měli uvědomit, že není třeba být…

Jak zjišťovat vzdělávací potřeby

9.9.2009 

Vzdělávací potřeby zaměstnanců se zjišťují pomocí analýzy, jejíž podoba vždy závisí na konkrétní organizaci, jejích technických a personálních možnostech. Tři základní kroky jsou však pro všechny…

Článek v rámci předplatného Chytří lidé potřebují chytré řízení

3.9.2009 

Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však správně řídit a udržet si je. Nemusejí to přitom být jen ti s nejvyšším IQ nebo akademickým vzděláváním. Myslí se jimi vysoce…

icon Jak měřit efektivitu vůdcovství

28.8.2009 

Pokud si kladete otázku, zda se dá změřit efektivita vůdcovství, vyzkoušejte měření podle následujících kritérií: - Měřte spokojenost zaměstnanců. Dobrý vůdce dokáže ze svých lidí dostat to nejlepší.…

icon 8 cest k lepšímu vůdcovství

27.8.2009 

Co můžete udělat pro to, abyste byli co nejlepšími vůdci? - Pomocí kompetentnosti budujte účel. Kompetentnost znamená dělat věci správně a ve správnou dobu. Dokážete-li svou vizi a účel podpořit…

Umíte rozvíjet své podřízené?

26.8.2009 

Rozvoj zaměstnanců patří mezi klíčové vůdcovské dovednosti, často však bývá přehlížen. Jak vypadá manažer s nedostatkem těchto dovedností? - Vždy se soustředí na obchodní věci a nemá čas nebo zájem…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout propouštění

20.8.2009 

Na současném trhu práce, kde dnešní nadbyteční zaměstnanci mohou být zítřejšími talenty, by zaměstnavatelé měli posilovat, nikoli oslabovat své vztahy s propouštěnými zaměstnanci. Uspořádejte pro ně…

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

20.8.2009 

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…

icon Vůdcovství po skončení krize

19.8.2009 

Každá firma může projít krizí, kterou se jí podaří překonat. Pominutí krize však ještě neznamená, že by se manažeři měli přestat věnovat svým lidem. Řízení zaměstnanců po skončení krize je naopak…

icon Chtějí vaše talenty manažerská místa?

19.8.2009 

Nabízet firemním talentům za odměnu manažerská místa nemusí být vždy dobrá volba. Kariéra totiž nemusí vždy vést směrem vzhůru. Specialista, který vyniká ve svém oboru, ještě nemusí usilovat o…

8 cest k loajalitě zaměstnanců

18.8.2009 

Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu zaměstnanců. Skutečná loajalita vzniká ve chvíli, kdy se mezi manažerem a zaměstnancem vytváří vztah…

icon Pozor na rozzlobené zákazníky

14.8.2009 

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto připomíná, jak správně jednat s…

icon Strategie je proces učení

13.8.2009 

Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná výzva přichází až se zaváděním strategií. Je proto třeba vnímat strategii jako proces učení. Mezinárodní organizace Center for…

Nahý pátek: HR, nebo PR?

4.8.2009 

Reklamní agentura Onebestway z britského Newcastlu přišla s neotřelým nápadem, jak odstranit komunikační bariéry mezi svými zaměstnanci. V rámci tzv. nahého pátku vyzvala své lidi, aby přišli do…

Článek v rámci předplatného Novela zavádí slevy na sociálním pojištění

3.8.2009 

1. srpna začala platit novela zákona č. 589/1992 Sb., O pojistném na sociální zabezpečení, která zavádí degresivní slevy na odvodech na sociálním pojištění pro zaměstnavatele. Platnost tohoto…

Výpis 28512865 z celkem 4182