Koučování má zaměstnance zapojit, ne řídit
Koučování není záležitostí příkazů nebo říkání druhým, co mají dělat. Jde především o inspirování k určitému chování a motivaci lidí směrem k tomu, aby dělali to nejlepší, co mohou. Úspěšný koučovací…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.
Koučování není záležitostí příkazů nebo říkání druhým, co mají dělat. Jde především o inspirování k určitému chování a motivaci lidí směrem k tomu, aby dělali to nejlepší, co mohou. Úspěšný koučovací…
Často se debatuje o tom, zda se lidé jako vůdcové již rodí, nebo se k vůdcovským rolím musejí postupně propracovat. Pravda může být i uprostřed. Každý se může narodit s určitými vůdcovskými…
Ať už bude pokračovat propad ekonomiky nebo se naopak situace začne zlepšovat, rozhodnutí, která manažeři provedou v následujících dvou letech, budou řídit nejen to, jak rychle se firmy zotaví, ale…
Zaměstnanci na celém světě mění v důsledku ekonomické krize své plány v souvislosti s odchodem do důchodu. Potvrdil to výzkum společnosti HSBC Insurance, který oslovil 15 tisíc lidí v 15 zemích světa.…
Jak být efektivnější s optimální marketingovou strategií a technologií.Berte krizi jako příležitost. Obtížné časy jsou příležitostí pro odlišení od konkurence. Využijte této šance a předežeňte své…
Nikdy není na škodu přečíst si rady, jak si udržet nejlepší lidi nebo najít nejvýkonnější zaměstnance ve vašich řadách. Článek shrnuje čtyři praktická doporučení.- Udělejte z pochvaly rozhovor. Když…
Zapomeňte na finanční obavy a vstupte do světa bohatých, kde utratit kolem 700 000 korun za noc v jednom z nejluxusnějších hotelů světa není nic zvláštního. Článek shrnuje přehled pěti nejdražších…
Firmy dnes zkouší všechny způsoby, jak se spojit se zákazníky. Jakmile však rozběhnou více komunikačních kanálů, stává se výrazně obtížnějším sledovat zákaznická data. Článek proto přináší deset rad,…
Seznámení s charakteristikami, které definují vůdcovství, je prvním krokem k úspěšnému zvládnutí vůdcovské role. Manažerské dovednosti jsou dobrým začátkem, manažer však potřebuje více, aby se mohl…
V obtížné ekonomické době může firmám pomoci, spojí-li se s partnery, kteří se snaží oslovit stejné publikum pomocí doplňkových výrobků nebo služeb. Společně mohou dosáhnout nižšího rizika, sdílet…
Všichni víme, že už nebudeme mít další příležitost udělat první dojem. Podle psychologů máme na vytvoření prvního dojmu dokonce jen sedm až sedmnáct vteřin. Jak tedy zapůsobit pozitivně?- Udělejte…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v tom smyslu, jak ovlivňují vaše…
Jako manažeři, náboráři nebo koučové se čas od času setkáte s lidmi, kteří jsou tzv. překvalifikovaní (overqualified) pro výkon určité práce. Tito lidé se většinou nedostanou mezi kandidáty, o kterých…
Stále více výrobců automobilů přetváří své továrny na turistické atrakce. Dosahují přitom i jistých úspěchů. Nejambicióznější je pravděpodobně snaha hlavní továrny automobilky Volkswagen v Německu ve…
Zpětná vazba od zaměstnanců je hodnotným zdrojem informací, které mohou zlepšovat výkonnost a vztahy mezi zaměstnanci. Zajímáte-li se o to, jak efektivně využít zpětné vazby od zaměstnanců, držte se…