Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Šéfa dělají lidé

11.1.2010  Rozhovor s Lenkou Bláhovou, manažerkou lidských zdrojů v České pojišťovně

Lenka Bláhová se celý život věnuje personalistice. S výjimkou asi tří let, kdy pracovala v tiskovém středisku Jednoty českých matematiků a fyziků, vždy působila v tomto oboru. Možná jsem čestná…

Článek v rámci předplatného icon Jak dosáhnout prodejních cílů v roce 2010

8.1.2010 

Pravděpodobně jste si již stanovili prodejní cíle, kterých chcete v letošním roce dosáhnout. Určení cílů však nestačí. Článek nabízí několik rad, jak jich skutečně dosáhnout. - Každý týden věnujte…

icon Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

6.1.2010 

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…

Chytřejší zaměstnanecké průzkumy

5.1.2010 

Máte pocit, že vaše zaměstnanecké průzkumy nejsou přesné? Příliš pozitivní nebo příliš negativní výsledky vzbuzují oprávněné pochybnosti o upřímnosti respondentů. Článek proto přichází s několika…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

icon 10 strategií úspěšného leadershipu

29.12.2009 

Všichni lídři stojí před stejným dilematem - jak plnit aktuální obchodní poptávky a zároveň si uchovat pohled dopředu, kterým je třeba organizaci směřovat z hlediska budoucího úspěchu. Článek proto…

Jak si vybrat poskytovatele firemního školení

23.12.2009 

Poskytovatele školení nelze vybírat bez toho, abyste měli jasnou představu o cílech, kterých chcete prostřednictvím školení dosáhnout. Pak je třeba zhodnotit kvalitu nabízeného školení a schopnosti…

icon Nepodceňujte interní komunikaci

22.12.2009 

Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem. To, že budou všichni zaměstnanci takříkajíc na stejné vlně, přitom není samozřejmost. Chcete-li se vyhnout nedorozuměním,…

icon Nejdražší kanceláře jsou v Londýně

18.12.2009 

Studie společnosti CB Richard Ellis, která porovnala náklady na kancelářské prostory v 179 zemích světa, ukázala, že nejdražší kancelářský trh na světě je v londýnském West Endu. Celkové náklady zde…

Manuál pro nové podřízené

17.12.2009 

Podle amerického psychologa a konzultanta Bena Dattnera trvá vybudování dobrého pracovního vztahu s novým šéfem minimálně půl roku. Zejména v prvních měsících je pak velké riziko vzniku nedorozumění,…

icon 10 kroků k obnovení důvěry v organizaci

15.12.2009 

Důvěra je pro firmy velice důležitá. V současné době se s ní však potýká celá řada z nich. Co s tím? Vše začíná u dobrého vůdcovství a efektivního managementu. - Zaveďte konzistentní hodnoty.…

icon Studie: Zaměstnanci placení za hodinu jsou spokojenější

15.12.2009 

Lidé placení za hodinu vykazují silnější vztah mezi příjmem a spokojeností. Ukázala to studie uveřejněná v americkém časopise Personality and Social Psychology Bulletin, oficiálním listu organizace…

icon 6 otázek před konečným rozhodnutím

11.12.2009 

Rozhodnutí bychom neměli dělat proto, že jsou snadná, ale proto, že jsou správná. Před důležitým rozhodnutím je proto třeba udělat krok zpět, nadechnout se a snažit se být co nejpozitivnější. Článek…

icon Proč přidat video?

10.12.2009 

Video dnes patří k nejrychlejším způsobům, jak přilákat pozornost zákazníků. Může firmu snadno odlišit od konkurence a navíc přispět k i posílení loajality zaměstnanců. Článek shrnuje důvody, proč…

icon Manažerská inspirace jménem Oprah Winfreyová

9.12.2009 

Jedna z nejvlivnějších celebrit světa, americká moderátorka a vydavatelka Oprah Winfreyová může být inspirací v řadě manažerských a podnikatelských aktivit. Čemu se tedy můžeme přiučit na své cestě k…

Výpis 28812895 z celkem 4276