Jak (ne)uzavřít obchod
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4179 článků.
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…
Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak…
Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu nejlepších zaměstnanců. Je proto třeba, aby firmy dokázaly plnit specifické potřeby svých lidí snejvyšším…
Obecně platí, že zaměstnanci, kteří jsou spokojení se svou prací, jsou také produktivnější. Když tedy firmy budou podporovat pracovní prostředí, kde budou zaměstnanci cítit propojení se svou prací a…
Manažeři se často ptají, jak najít klíč kúspěšné kariéře vrámci nástrah kancelářské politiky. Článek přináší několik tipů, jak je překonat.- Převezměte odpovědnost za řízení své kariéry. Nečekejte, až…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při komunikaci se zákazníky, musíte jim ve vaší firmě poskytnout dobré zkušenosti. Vyžaduje to plný a pokračující závazek shora dolů.-…
Paradoxem týmové práce je skutečnost, že ve stresujících nebo náročných situacích přestávají týmy často jednat jako týmy a stávají se skupinami jednotlivců. Členové týmů přestávají delegovat, snaží se…
Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si potřebuje vybudovat síť informovaných, důvěryhodných zdrojů, na které se může obrátit pro komentáře, fakta či nápady na zajímavé…
Většina výběrových" zaměstnavatelů provádí určitý průzkum spokojenosti" svých zaměstnanců. Otázkou však zůstává, zda je to dostatečné. Spokojenost je totiž jen jednou ze součástí angažovanosti…
Občas nastane situace, kdy budete na svém pracovišti muset řešit určitou krizi. Článek shrnuje základní opatření, která byste měli podniknout.- Vyhněte se tomu. Měli byste být schopni předvídat, jak…
Manažeři lidských zdrojů by měli znát varovné signály, které ukazují na problémy zaměstnanců sduševním zdravím. Článek shrnuje 10 základních projevů duševních problémů zaměstnanců.1. Nepředvídatelné…
Myslí si některý zvašich zaměstnanců, že se může stát viceprezidentem firmy po roce stráveném ve vašich řadách? Pak asi není něco vpořádku. Pro zaměstnavatele i zaměstnance je výhodné, dokáže-li firma…
Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak angažovat příjemce a vyzvat je kakci. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, jimiž se firmy připravují o výhody plynoucí…
Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…
Zpětná vazba je důležitý manažerský nástroj, který pomáhá formovat chování zaměstnanců a podporovat učení směrem kvyšší produktivitě. Pro zaměstnance znamená příležitost krozvoji a kariérnímu růstu.…