Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4179 článků.

Věříte svým zaměstnancům? Pak delegujte

8.4.2009 

Delegování je jedním znejlepších způsobů, jak pomoci zaměstnancům kúspěchu. Pomáhá budovat jejich sílu a schopnosti prostřednictvím zvyšování odpovědnosti a individuálních výzev. Co ztoho má manažer?…

Článek v rámci předplatného icon Sedm chyb mobilního marketingu

6.4.2009 

Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší kus z marketingových rozpočtů firem. Podle nezávislého výzkumu velkých značek napříč sektory, provedeného společností O2, si…

Dokážete připravit své zaměstnance na těžké časy?

5.4.2009 

Každému vůdci se může stát, že bude muset propustit i hodnotné zaměstnance. Pak může mít špatný pocit ztoho, zda tito lidé najdou jiné dobré uplatnění. Nabízí se tedy otázka: Dokážete připravit své…

icon Jak na rozzlobeného klienta

5.4.2009 

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu obchodníka, který sním jedná, jeho pověsti i celé firmy. Ve většině případů se vyplatí věnovat mu…

Článek v rámci předplatného 5 chybných představ o udržení talentů

2.4.2009 

I když na trhu práce vsoučasné době hledá uplatnění velké množství lidí, zaměstnavatelé se dopouštějí základních chyb vtom, jak si udržet své talenty. - Předpoklad, že si zaměstnanci nedovolí odejít…

icon Motivace týmu zákaznických služeb

2.4.2009 

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…

icon Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

2.4.2009 

Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…

icon Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

1.4.2009 

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…

Nejistá ekonomika prověří manažery lidských zdrojů

31.3.2009 

Spolu stím, jak organizace překonávají ekonomické problémy, budou manažeři lidských zdrojů otestováni" hned vněkolika směrech. Vysvětluje to mezinárodně uznávaný odborník na podnikový management Ram…

Článek v rámci předplatného icon Jarní úklid v on-line marketingu

27.3.2009 

Příchod jara je dobrou příležitostí krevizi stávajících marketingových programů. Marketing totiž patří mezi odvětví, která se vyvíjejí rychleji, než aby bylo dostačující revidovat jednotlivé programy…

Sejde z očí, sejde z možnosti ušetřit

25.3.2009 

Zaměstnavatelé se mohou připravovat o zásadní obchodní příležitosti, neudržují-li vztahy sbývalými zaměstnanci. Současné ekonomické klima jim nabízí řadu příležitostí kuznání hodnoty mobility…

Než se vydáte na volnou nohu

19.3.2009 

Školitelé, kteří pracují jako zaměstnanci firem, mnohdy přemýšlejí o možnosti samostatného podnikání. Vdnešní době mohou také čelit hrozbě propuštění, což opět přivádí jejich pozornost ktzv. volné…

icon Na špatné zprávy s respektem a klidem

19.3.2009 

Manažeři dnes musejí přinášet řadu špatných zpráv. Jak si tyto situace alespoň trochu zpříjemnit?- Vystupte otevřeně. Výzkumy ukazují, že ti, kteří mají odvahu mluvit otevřeně, získají větší…

Koučováním proti skleněnému stropu

17.3.2009 

Tlak rodiny, organizační kultura a manažerské styly, nedostatek příležitostí, diskriminace... to všechno přispívá ktomu, že se ženy jen obtížně dostávají do pozic vnejvyšším managementu firem. Lepší…

icon Sedm smrtelných hříchů manažerských odměn

16.3.2009 

Finanční odměňování manažerů je vsoučasné době terčem kritiky veřejnosti a politiků. Řada organizací si to však zapříčinila sama příliš jednoduchým a paušálním přístupem kměření výkonnosti svých…

Výpis 29262940 z celkem 4179