Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4179 článků.

icon Je čas na inovace

16.3.2009 

Odolejte pokušení propadnout vekonomické recesi nečinnosti. Místo toho riskujte, nebojte se selhání a zůstaňte pozitivní.- Udělejte zinovace prioritu. Inovace je vtomto období skutečnou výzvou.…

Článek v rámci předplatného icon Pravidla uzavírání obchodů v ekonomické recesi

13.3.2009 

Přes všechny negativní novinové titulky je stále řada obchodních příležitostí, dokážete-li se knim správně postavit.- Soustřeďte se na to, co můžete kontrolovat. Nemáte žádnou moc nad tím, kolik nul…

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí stát balík

12.3.2009 

Bez ohledu na snižování nákladů, odkládání placení účtů, rychlejšího inkasování a upravování obchodních modelů mohou dnes firmy využít řady nenákladných způsobů, jak motivovat své zaměstnance.Suzanne…

Vzdělávání si žádá změnu, ne však ukvapenou

11.3.2009 

Účastníci únorové odborné konference Training 2009 Conference and Expo pořádané časopisem Training Magazine v americké Atlantě se v několika průzkumech podělili o své názory na současné ekonomické a…

Článek v rámci předplatného Stejný plat za stejnou práci

11.3.2009 

Evropská komise spustila celoevropskou kampaň, která má pomoci odstranit rozdíly v platovém ohodnocení mužů a žen. Ženy si totiž v Evropské unii vydělají v průměru o 17,4 % méně než muži. Jádrem této…

Článek v rámci předplatného icon Marketing recesi navzdory

11.3.2009 

Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus. Naopak je třeba správně jej zacílit.- Udržte investice, pokud můžete. Současná doba není vhodná pro omezování reklamy.…

Jak měřit návratnost investic do koučování?

10.3.2009 

Vzhledem ke snižování rozpočtů na vzdělávání vyžaduje stále více organizací hmatatelné výsledky vzdělávacích aktivit včetně koučinku. Lze ale finančně vyčíslit hodnotu koučování? V článku se touto…

icon Sociální sítě předhánějí e-mail

10.3.2009 

Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na Internetu. Vyplývá to alespoň z aktuální studie přední světové společnosti pro nadnárodní výzkum médií Nielsen. Zatímco sociální…

Co očekávat od rozvoje vůdcovství

3.3.2009 

Stále více firem investuje do programů rozvoje vůdcovství. Tato školení trvají několik hodin až dní a rozvíjejí vůdcovské dovednosti zaměstnanců prostřednictvím zábavných workshopů, her nebo úkolů.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na reklamu v ekonomické recesi

27.2.2009 

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na reklamu. Jak co nejlépe využít reklamy vobdobí ekonomické recese?- Nepřestávejte. Když se vaši rivalové stáhnou, získáte větší…

Deset nejčastějších chyb školitelů

26.2.2009 

Příčinou neúspěšných vzdělávacích akcí bývají často samotní instruktoři. Měli by proto znát typické chyby anepřehlížet je.- Kdo vás neslyší, přestane poslouchat. Mějte na paměti, že ne vždy se najde…

Článek v rámci předplatného icon Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

26.2.2009 

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje propast mezi počtem lidí, kteří uvádějí, že jsou sfirmou spokojeni, a těmi, kteří se vůči ní…

icon Je čas naučit se řídit změny

24.2.2009 

Dnešní doba vyžaduje od manažerů dovednosti voblasti řízení změn. Podle Americké manažerské asociace (AMA) existují tři základní příčiny neúspěchu strategií managementu změn:- Jednotlivci nebo skupiny…

icon Proč strategické plány nefungují... A co s tím dělat

23.2.2009 

Strategické plánování je nezbytné pro každou firmu. Výzkumy však ukazují, že řada manažerů není spokojená sjeho výsledky. Proč strategické plánování selhává?- Nedostatečné zaměření. Často se stává, že…

Jak lépe měřit vzdělávání

19.2.2009 

Ve světle toho, jak sílí tlak na prokázání hodnoty vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, mohou být tradiční metody měření vzdělávání velmi zastaralé. Namísto porovnávání počtu kurzů se seznamy dovedností…

Výpis 29412955 z celkem 4179