Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Článek v rámci předplatného icon Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

19.5.2022 

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval, ale nakonec z podpisu smlouvy stejně sešlo? Klient se možná vymlouvá na vysokou cenu, ale vy víte, že je to možná jenom…

icon Tři tipy, jak zefektivnit vaše týmové porady

17.5.2022 

Termín „týmová porada“ má řada lidí spojený s nudou, neefektivitou a s pocitem zbytečnosti. Mnoho účastníků porady sedí většinu času na setkání pouze do počtu a týká se jich jenom velmi malá část…

icon Čtyři tipy, jak udělat dobrý první dojem

12.5.2022 

Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem, pro vaší kariéru a další profesní rozvoj je zcela klíčová schopnost navazovat dobré vztahy s lidmi kolem vás (ať jsou to…

Článek v rámci předplatného icon Charakteristiky produktivního a efektivního týmu

11.5.2022 

Co odlišuje úspěšné týmy od těch neúspěšných? Jaké jsou charakteristiky pracovní skupiny, která dosahuje svého maximálního potenciálu? Přinášíme vám pět charakteristik úspěšného týmu, který podává…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

10.5.2022 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje denodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

icon Chcete se stát uznávaným manažerem? Měli byste vykazovat těchto šest vlastností

10.5.2022 

Chcete se stát úspěšným podnikatelem nebo manažerem? Chcete inspirovat ostatní, vést pracovníky a zkrátka stát se efektivním a uznávaným manažerem? Pak byste měli vykazovat následujících šest…

Rostoucí počet firem potřebuje nové lidi

6.5.2022 

Zatímco v loňském roce nabírala nové pracovníky třetina firem, letos to plánuje již více než polovina. Nejčastěji chtějí stavy navyšovat zaměstnavatelé v automobilovém průmyslu. Problémem je…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

21.4.2022 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze motivace a angažovanost…

icon Pět frází, které vám pomohou získat si důvěru podřízených

20.4.2022 

Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A také platí, že manažer týmu může své podřízené vést a motivovat jenom tehdy, když je schopen s nimi…

Článek v rámci předplatného icon Může vám příliš mnoho prodejní praxe spíše uškodit?

19.4.2022 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Není možné, že čím více…

Článek v rámci předplatného icon Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

12.4.2022 

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu,…

Článek v rámci předplatného icon Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

7.4.2022 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

Článek v rámci předplatného icon Žádný úspěšný lídr se neobejde bez kvalitní sítě kontaktů

7.4.2022 

Žádný lídr nebo aspirující manažer nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních a profesionálních kontaktů. Kontakt s obchodními partnery, lidmi úspěšnými ve svém oboru a…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které vám během pohovoru naznačí, že uchazeč nemusí být zcela upřímný

31.3.2022 

Každý kandidát se během pohovoru snaží působit co nejlépe. Není výjimečné, že kandidáti skrývají své neúspěchy, mlží ohledně témat, která nechtějí probírat, nebo takticky zveličují některé své dílčí…

icon Konflikt mezi pracovníky: Jak by jej měl manažer řešit?

25.3.2022 

Každý člověk je jiný, lidé mají různé názory a přístupy a tak se stává, že i v pracovních týmech dochází ke konfliktům mezi jeho členy. Ať už se jedná o jednorázovou neshodu nebo dlouhodobou…

Výpis 271285 z celkem 1973