Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

icon Umění kvalitní delegace: Jak efektivně předávat práci

21.5.2025 

Jednou z klíčových dovedností efektivního manažera je umění delegovat práci. Účinné předávání práce podřízeným vám umožní efektivně pracovat, rozvíjet členy svého týmu a soustředit víc svých sil na…

icon Vybudujte hvězdný tým: Jak poznat, že se kandidát bude hodit k vám do kolektivu

14.5.2025 

Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové atmosféry i úspěchu celého vašeho týmu. Poradíme vám, jak poznat, že se kandidát bude hodit k vám do kolektivu, a vybudujte si…

Článek v rámci předplatného icon Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“

6.5.2025 

Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak zůstávají, i přes svou snahu a nesporné kvality, jaksi „neviditelnými“. A nečekají je kvůli tomu bohužel…

icon Jak do každodenní práce vašeho týmu začlenit humor

2.5.2025 

Humor ve zdravé míře je skvělý způsob, jak odlehčit vážnost vaší práce, jak udržet soudržnost týmu a jak zefektivnit práci vašich podřízených tím, že se na svou práci podívají jaksi z nadhledu. A…

icon Buďte skvělým vedoucím: Tipy pro manažerské nováčky

24.4.2025 

Být opravdu dobrým manažerem vyžaduje nejen teoretické znalosti, ale i zkušenosti. A právě zkušenostem se logicky nedostává těm, kteří jsou na své první manažerské pozici a jsou tedy nováčky. I přesto…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

22.4.2025 

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně říkáte. Při obchodování to platí dvojnásob. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžete zcela…

icon Tipy, jak se stát skutečně inspirativním lídrem

22.4.2025 

Kdo je inspirativní lídr? Někdo, kdo své podřízené motivuje. Někdo, ke komu ostatní vzhlíží a kdo dovede lidi kolem sebe nadchnout pro společnou věc. Chcete se i vy takovým vedoucím stát? Pak pro vás…

Článek v rámci předplatného icon Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

3.4.2025 

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v prodeji, obchodování a v zákaznickém servisu. I přesto jsou mezilidské vztahy a setkávání tváří v…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak poznat, že si kandidát lidsky sedne se zbytkem týmu

19.3.2025 

Když hledáte nového člena týmu, technické dovednosti a odborné znalosti jsou samozřejmě klíčové, ale stejně důležité je i něco, čemu se v angličtině říká „cultural fit“ – tedy to, zda si kandidát…

Článek v rámci předplatného icon Šest otázek, které byste si měli položit, než se stanete manažerem

4.3.2025 

Postup v kariéře může mít různé podoby – pro někoho znamená prohloubení odbornosti, pro jiného získání certifikace nebo přechod na volnou nohu. Často ale kariérní růst vede k manažerské pozici. Pokud…

icon Pět rad pro introverty, kteří jsou manažery (nebo mají ambici se jimi stát)

3.3.2025 

Že nemohou být introverti kvalitními a inspirativními lídry? Ale kdepak. Díky své empatii, schopnosti naslouchat a produktivitě se i z introvertů mohou stát úspěšní manažeři. Zde je pět rad pro ty z…

icon Jak si coby týmový vedoucí můžete vybudovat schopnost zdravé sebereflexe

17.2.2025 

Sebereflexe je nutným předpokladem pro osobní růst. Teprve když jsme schopni na sebe nahlížet zdravě kriticky, dovedeme se posouvat jako osobnosti i jako pracovníci. Dobrý manažer musí mít určitou…

Článek v rámci předplatného icon Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

4.2.2025 

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro úspěch větších firem. V této profesi je důležité být odborníkem, mít vynikající komunikační dovednosti a detailní znalosti o…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

23.1.2025 

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk je jiný. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci mají. Zde je seznam těch…

Článek v rámci předplatného icon Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

21.1.2025 

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi zákazníky zjistili, že vaši klienti jsou s vámi nabízenou péčí nesmírně nespokojeni? Pokud…

Výpis 1630 z celkem 540