Edukace ve firmách: v odměňování není dobré experimentovat, zvýšíte své náklady a snížíte motivaci zaměstnanců
Většina firem řeší otázky spojené s odměňováním a řízením mzdových nákladů. Patří i vaše firma mezi ty, které řeší odměňování?
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16726 článků.
Většina firem řeší otázky spojené s odměňováním a řízením mzdových nákladů. Patří i vaše firma mezi ty, které řeší odměňování?
Nikdo z nás se nechce být součástí komunity, kde se necítí dobře, nemá pocit, že je vítán nebo oceňován. Určitě nebudeme investovat naše plné úsilí, pokud (dokud) nezískáme skutečný pocit…
V jakémkoliv oboru se perspektiva vaší práce změní s postupem vaší kariéry. V oblasti náboru tomu není jinak. Nábor je obklopen řadou mýtů a mylnými představami, a tak se tímto článkem zaměříme na pár…
Se zaměstnanci, kteří se snaží vypořádat s novými podmínkami distanční práce i možnými osobními starostmi, které je trápí, může být konflikt na pracovišti výraznější a složitější. Je potřeba se na to…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit…
Od analýzy velkých dat až po vytváření aplikací nebo používání algoritmů strojového učení třeba k rychlému objevení účinných léčebných postupů pro COVID-19... Poptávka po datových expertech s různým…
Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý váš krok. I takové „drobnosti“, jako je například chybné oslovení může zásadně ovlivnit jejich pohled na vás a vaši značku.
Pandemie COVID-19 ukázala, proč je tak důležité motivovat tyto kriticky důležité pracovníky. Ale děláme to skutečně efektivně?
Spánkovou deprivací trpí téměř čtvrtina vyspělého světa. Není snad už ani překvapením, že poruchy spánku zvyšují riziko rakoviny, deprese a srdečních problémů. Také snižují produktivitu. A mnohem víc.
Organizace se snaží adoptovat Data Science s cílem získat relevantnější odpovědi na komplexnější otázky svého podnikání. Tyto odpovědi však nejsou absolutní. Proč?
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou mít nová očekávání nebo potřeby?
Naslouchání se zdá být umírajícím uměním. Moderní společnost je rychlá a hlučná, s televizí, podcasty, webovými seriály a dalšími médii, které o naši pozornost soutěží. Naše společnost je tak rychlá,…
V průběhu pandemie jsme psali o tom, že dnešní krize může být vnímána také jako příležitost pro zamyšlení se nad směřováním firmy a možností napravit nedostatky z minulých let. Tyto nedostatky jsou…
Muži odvádí z domova menší pracovní výkony ve srovnání s ženami. Oproti tomu ženy jsou více nervózní z myšlenky návratu do kanceláře kvůli hrozbě nákazou COVID-19.
Jaroslav Průša je žádaný a velmi prakticky orientovaný kouč a lektor s více než třicetiletou obchodní, manažerskou a trenérskou praxí v mezinárodním prostředí. Od roku 2003 se věnuje vzdělávání a…