Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Co nedělat před publikem

26.5.2008 

Publikum obvykle nehází rajčata jako reakci na špatnou prezentaci. Jejich reakce bude jemnější: nekoupí si váš produkt, nedoporučí vás apod. Čemu byste se tedy měli jako prezentující vyhnout?- Nebuďte…

Článek v rámci předplatného icon Základy mobilního marketingu

22.5.2008 

Mobilní marketing se začal v posledních letech rozvíjet jako efektivní způsob přímého spojení se zákazníky. Pokud jej firmy dobře zvládnou, může přinést skvělé výsledky. V opačném případě však může…

Článek v rámci předplatného icon Zákon o volném pohybu služeb se blíží

18.5.2008 

Vláda schválila návrh zákona o volném pohybu služeb, který do českého právního řádu zavádí jeden z nejvýznamnějších aktů evropského práva posledního desetiletí. Zákon o volném pohybu služeb zjednoduší…

icon 5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

15.5.2008 

Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním trhu? - Výzkum a příprava. Na nového zákazníka nebo příležitost byste měli být tak připraveni, abyste…

icon Jak na změnu chování zaměstnanců

14.5.2008 

Když chcete dosáhnout změny chování zaměstnanců, měli byste si nejprve uvědomit, jaký vliv hraje organizační kultura. Zaměstnanci mají tendenci přijímat hodnoty, názory a další parametry ostatních…

Pět strategií žen ve vůdcovských rolích

13.5.2008 

Co znamená úspěch? Pro dnešní úspěšné ženy v manažerských funkcích to znamená porážení bariér a dosahování profesionálních cílů. Výzkum amerického Centra pro kreativní vůdcovství ukázal, že úspěšné…

Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

7.5.2008 

Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než samotný produkt, který jsme koupili. A to je alfa a omega úspěšného prodejce získat spokojeného zákazníka.Prodejce by měl být…

Promyslete přístup k nové generaci - Millennials

6.5.2008 

Generace pracovníků narozených mezi roky 1980 1990, tzv. Millennials, vyrůstala ve světě technologií. Jsou sebejistí, věří, že si zaslouží respekt a cení si rovnováhy práce a života více než finanční…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně využívat chválu zákazníků?

5.5.2008 

Pokud na vás zákazníci pějí chválu, pak není důvod, proč pozitivní odezvu nevyužít pro marketing. Jsou tu ale dva problémy: legitimita a nadměrné užívání. Jak to udělat tak, aby reference od vašich…

Nadace GE nabízí první stipendijní projekt svého druhu ve střední Evropě

27.4.2008 

Nadace GE vyhlásila české vítěze svého regionálního univerzitního stipendijního programu Scholar-Leaders. Patnáct vítězných studentů obdrží stipendium ve výši 1 000 eur na rok po dobu tří let. Navíc…

Řízením času k lepší rovnováze

23.4.2008 

Nejlepší manažeři nepracují nejdéle, ale nejefektivněji. Není to však jen otázka dosahování výsledků, jde také udržení těchto výsledků a rozvoje týmu, aby měl dostatečné sebevědomí pro vlastní úspěch.…

14 zaručených možností, jak poškodit firmu

22.4.2008 

V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…

Jak úspěšně ukončit pracovní pohovor

22.4.2008 

Tak, kdy začnu? To je asi nejvíce agresivní otázka, kterou můžete ukončit pracovní pohovor.Pro tazatele je velmi důležité, jak ukončíte pracovní pohovor. Mnohdy se jen na tomto základě rozhodne mezi…

icon Uchazečům o práci chybí odezva od firem

21.4.2008 

Co nejčastěji vyčítají uchazeči o práci personálním agenturám nebo firmám? Chybějící ohlas.Člověk si najde zajímavou pracovní nabídku, odpoví na ni a nic. To je velmi častý příběh reakcí na pracovní…

Lidé dělají i špatnou práci, pokud je ekonomicky výhodná

18.4.2008 

Rostoucí cena dobrého zaměstnance na trhu práce začíná převažovat zaměstnanecké výhody. Mnoho lidí stráví celou pracovní kariéru prací pro někoho, kdo se mu až tak moc nezamlouvá, ale jsou nuceni…

Výpis 31663180 z celkem 4276