Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

Článek v rámci předplatného Obezita škodí v práci hlavně ženám

17.4.2008 

Podle výzkumu amerického Center for Food Policy and Obesity při Yale University oznamují ženy častěji než muži diskriminaci na základě hmotnosti. Studie publikovaná v odborném časopise International…

Starší zaměstnanci znamenají hodnotu a jistotu

16.4.2008 

Mnoho lidí, kteří již ve společnosti nějaký ten rok pracují, má strach zmladé nastupující generace, která přichází snovými nápady a hlavně se znalostí nejnovějších technologií. Vše je důsledkem…

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

7.4.2008 

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…

Článek v rámci předplatného icon Jaká je nejhorší rada prezentujícím?

4.4.2008 

Bezpočet knih, seminářů a odborníků radí, jak mít efektivní prezentace. Opravdu šokující však je, že nejběžnější rady jsou asi i těmi nejhoršími:- Řekněte jim, co se jim chystáte sdělit.- Sdělte jim…

icon USA: On-line reklama nadále poroste

3.4.2008 

I když americká ekonomika celkově slábne, on-line reklama si udrží svou hybnou sílu a v příštím roce by měla dosáhnout hodnoty 10 % z celkového objemu investic do reklamy v USA. Vyplývá to ze zprávy…

icon Zaměstnanci chtějí poděkování

1.4.2008 

Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň výzkum americké personální společnosti Vantage. Zaměstnanci si podle něho přejí otevřenou a upřímnou…

Jak měřit výkon náboráře?

28.3.2008 

Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu. Znějakého důvodu však nebývá úspěch náborářů měřen stejným způsobem. Možná, že je to tím, že je tato…

icon Delegování vám úsměv zachrání

27.3.2008 

Delegování úkolů je oblastí, která dělá řadě manažerů problémy. Pokud však chce manažer uspět a podávat dobré výkony, měl by rozumět výhodám delegování a umět je využít.- Delegování vám umožní…

icon Evropa podporuje broadband

26.3.2008 

Za účelem povzbuzení ekonomického růstu se regulátoři Evropské komise dohodli na posílení pokrytí Evropské unie širokopásmovým připojením k Internetu (tzv. broadband) ze stávajících 20 procent na 30…

Článek v rámci předplatného Jak vést pohovor s top uchazeči

26.3.2008 

U top uchazečů by měl pohovor vypadat jinak než u ostatních. Není o tom prodat pozici, okouzlit, nebo je prostě ukecat. Využijte pohovor tak, aby se uchazeč musel prodat vám. Je docela snadné…

IBM využívá partnery ke zvýšení zaměstnanosti invalidů

26.3.2008 

IBM využívá dlouhotrvající vztah soutsourcingovým partnerem pro nábor většího počtu invalidních pracovníků pro administrativní role. Počítačová firma již outsourcovala výrobu ze skotskéhoGreenocku do…

Článek v rámci předplatného Motivace zaměstnanců po propouštění

25.3.2008 

Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti outplacementu, poradenství a vyplatil odstupné. Pro odcházející zaměstnance jste tedy udělali vše, co bylo…

Článek v rámci předplatného icon Pět e-mailových cest k dlouhodobým vztahům se zákazníky

19.3.2008 

Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen slevu nebo transakci. Jak vám e-mail může pomoci k lepší značce? Začněte tím, že budete uvažovat jako zákazníci.- Když vás…

Výpis 31813195 z celkem 4276