Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7531 článků.

Jak předcházet "smrtícím" zkušenostem uchazečů s přijímacími pohovory

15.5.2013 

Mnozí uchazeči o práci jsou nuceni procházet přílišným počtem kol přijímacích pohovorů, na nichž se navíc opakují stále tytéž otázky, aniž by je firmy průběžně informovaly, jak si vedou a zda vůbec…

IIK Grand Prix 2013 ve jménech porotců

15.5.2013 

Institut Interní Komunikace před pár týdny vyhlásil již třetí ročník IIK Grand Prix 2013, soutěže projektů z oblasti interní komunikace a souvisejících oborů z české a slovenské business praxe.…

Článek v rámci předplatného icon Panelová diskuze na téma "Jak dosáhnout změny ve firmě"

15.5.2013 

Nenechte si uniknout panelovou diskuzi na téma Jak dosáhnout změny ve firmě, která proběhne 6. 6. od 9:00 do 12:00 v hotelu Green Garden v Praze. Akci pořádá společnost Sofidea. Adéla Humlová,…

Školíme i v přírodě: PERSONÁLNÍ LAHŮDKY ANEB SETKÁNÍ HR MANAŽERŮ

14.5.2013 

Vzdělávací a poradenská společnost 1. VOX a.s. vás srdečně zve na setkání se zajímavými lidmi, k získání zkušeností odjinud, informacím, které mohou zejména HR manažeři využít při prosazování HR změn…

DHL Supply Chain otvírá i v letošním roce program pro absolventy

14.5.2013 

Praha, 13. května 2013: Společnost DHL Supply Chain nabízí čerstvým absolventům vysokých škol z celého světa atraktivní program (Graduate Program), který je otevřen i studentům z České republiky.…

icon Jak očistit firemní pověst na internetu

10.5.2013 

Potýkáte se se špatnou firemní reputací na internetu a nemáte dostatečně širokou komunitu příznivců, kteří by ji bránili? Zjednat nápravu není jednoduché a vyžaduje mnoho úsilí. Návod, jak takové…

Článek v rámci předplatného icon Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

6.5.2013 

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na potenciálního klienta máte možnost udělat. A většina obchodníků to dělá špatně. Výsledkem je naprostá antipatie, protože: Ve…

Článek v rámci předplatného Neurovědy a vzdělávání: Znáte svůj mozek?

1.5.2013  Rozhovor se Zdenkem Matulou, konzultantem a lektorem společnosti Interquality

PhDr. Zdenko Matula se zaměřuje zejména na rozvoj mezilidské komunikace, týmovou práci a efektivní vedení a motivování lidí. Má bohaté zkušenosti s měřením vnitrofiremní kultury a řízením změn. V…

Strategické plánování pracovních sil v deseti krocích

30.4.2013 

Loňská globální studie společnosti KPMG s názvem Rethinking Human Resources in a Changing World ukázala, že největší výzvou současného HR je talent management, respektive udržení talentů. Klíčem k…

icon Co dělat před odchodem klíčového člena týmu

29.4.2013 

Manažer, z jehož týmu odchází nejlepší člověk, nemůže očekávat nic jiného, než upřené oči a uši ostatních členů. Měl by se připravit i na to, že najednou bude chtít odejít více lidí nebo že narostou…

6 rizik současného HR

29.4.2013 

Jakým největším rizikům čelí dnešní HR? Na tuto otázku se zaměřil britský server HR Magazine, který právě publikoval článek s vymezením osmi největších HR rizik, důvodů, proč by se jimi lidské zdroje…

icon Treasury Management Forum - Central-European Treasury Conference

26.4.2013 

Výroční setkání treasury manažerů a expertů finanční sféry 6. června 2013 se koná letošní nejvýznamnější treasury událost Treasury Management Forum. 11. ročník mezinárodní konference je jedinečnou…

icon Vladimír Králíček vyhlášen Manažerem roku v oboru ICT

26.4.2013 

Vladimír Králíček, generální ředitel společnosti J.K.R., která vyvíjí a dodává podnikové informační systémy Byznys ERP, byl vyhlášen Manažerem roku 2012 v kategorii Informační a komunikační…

icon 3 způsoby, jak vytvořit kvalitní cílovou stránku

24.4.2013 

Ať už se návštěvník dostane na vaši webovou stránku odkudkoliv, stránka, kde se ocitne jako první, se nazývá cílovou stránkou. A právě ta v daný moment rozhodne, zda u vás zůstane a stane se z něj…

Článek v rámci předplatného icon Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

23.4.2013 

Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní rozhovor probíhá. Není od věci pokládat zákazníkům podrobné otázky, ale je třeba je volit pečlivě. Každý prodejce by se měl v …

Výpis 34963510 z celkem 7531