Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nejčastější marketingové chyby začínajících podnikatelů

6.6.2016 

Pokud jste začínající podnikatel a rozjíždíte nový byznys, marketing je alfa a omega vašeho úspěchu i neúspěchu. Bez správně zvolené marketingové strategie (což však nutně neznamená, že se musí jednat…

icon Světlá a temná strana leadershipu: Záleží na kultuře

27.5.2016 

Základní vůdcovské dovednosti, jako je schopnost dobrého úsudku, integrita nebo umění jednat s lidmi, jsou univerzální. Úspěšný leadership však závisí také na faktorech, které jsou specifické pro…

Článek v rámci předplatného icon Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

24.5.2016 

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni s více nabídkami než jenom s tou vaší, a záleží pouze na tom, jakou konkurenční výhodu vy máte nad…

icon Rozdíly mezi styly úspěšných a neúspěšných lídrů

17.5.2016 

Úspěšní lídři se soustřeďují na výsledky a umějí je i náležitě ocenit a odměnit. Neúspěšní lídři nejsou schopni stanovit cíle, nevědí jak monitorovat postup a neumějí odměnit ty, kteří dosáhli…

icon Odborníci radí: 10 tipů, jak získat více klientů

17.5.2016 

Tipů na to, jak co nejefektivněji oslovovat potenciální klienty a získávat zákazníky, není nikdy dost. Server INC.com ve svém příspěvku ze začátku května shrnul poznatky z nedávné virtuální konference…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

6.5.2016 

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor péče o stávající zákazníky, kteří u celé řady firem tvoří jádro celého korporátního výdělku. Podle…

Článek v rámci předplatného icon 3 rady pro ty, kdo si myslí, že neumějí prodávat

19.4.2016 

Mnozí lidé (často i obchodníci) jsou přesvědčeni, že neumějí prodávat. V obchodním světě se však bez prodejních dovedností neobejdete, ať už jste povoláním prodejce, nebo ne. Proto je na čase přestat…

icon Nejotřepanější manažerská klišé

30.3.2016 

Kancelářské prostředí je plné klišé slovních i manažerských. Fráze, které měly původně motivovat, zaznívají tak často, že se staly dokladem absurdity chování neschopných šéfů. Zajímavý článek na toto…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že vám někdo lže

22.3.2016 

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především pokud jde o schopnost empatie. Příkladem může být čtení emocí a myšlenek klienta či obchodních partnerů nebo schopnost…

icon Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

22.3.2016 

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da. Profesorka mezinárodní obchodní školy INSEAD Erin Meyerová v něm popisuje…

icon Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné

18.3.2016 

Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme právo říci ne bez jakéhokoliv pocitu viny. Vina je oprávněná, když svým jednáním někomu ublížíme.…

Článek v rámci předplatného icon I ty nejvytíženější manažery jde zaujmout

7.3.2016 

Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k člověku, který má v konečném rozhodování hlavní slovo (v angličtině se pro tohoto člověka vžil výraz decision-maker, tedy ten, kdo…

Článek v rámci předplatného Budoucnost personální inzerce je v nativní reklamě

2.3.2016 

Hledání zaměstnanců v online světě vyžaduje sledování trendů a uplatňování úspěšných technik internetového marketingu. Jedna z těchto technik, která se ukázala být velmi efektivní pro online prodej…

icon Prague College zahajuje nový semestr s rekordním počtem nově přijatých studentů ve své historii

1.3.2016 

Vedení Prague College, jedné z předních soukromých vysokých škol v České republice, s potěšením oznamuje přijetí rekordního počtu studentů do nového semestru, který byl zahájen v pondělí 15. února.…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

22.2.2016 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní tým je jednou nutností. Druhou nezbytností, důležitou hlavně k udržení stávající klientely, je pak…

Výpis 346360 z celkem 540