Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

Náborová kampaň s vysokým potenciálem

27.9.2016 

Profesionálně odvedená práce na úrovni špičkové spotřebitelské reklamy. Tak jsou opakovaně hodnoceny náborové kampaně pivovarnické skupiny Heineken. Dokladem může být ocenění bronzovým lvem na…

Článek v rámci předplatného icon Prodej mladým lidem: 5 základních pouček

20.9.2016 

Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší zákazníci. Mladí lidé jsou mnohem přelétavější, i přes své fakticky nižší příjmy mají mnohem více prostředků určených na zábavu,…

icon Stres a únava snižuje kulturní inteligenci: Co s tím? (2/2)

15.9.2016 

V předchozím článku jsme viděli, že naše kulturní inteligence trpí, když jsme unaveni. Nyní se podívejme, jak si můžeme v takové situaci pomoci.

icon 4 rituální otázky, které by si měl pokládat každý lídr

1.9.2016 

Lídři, kteří odvádějí skutečně skvělou práci, jsou extrémně zvědaví. Mají svůj rituál hledání odpovědí na určité základní otázky. Odpovídáním na tyto otázky zkvalitníte to, jak sebe sami hodnotíte.…

Článek v rámci předplatného icon 4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple

23.8.2016 

Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě. Se svými produkty a hodnotou svého brandu předběhl Apple i Google, Microsoft či Coca-Colu. Apple a jeho distribuční síť (v…

Článek v rámci předplatného icon 3 účinné reklamní triky, které se před vámi marketingové firmy snaží zatajit

18.8.2016 

Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom jednoduché triky, které dovedou povznést interně řešenou reklamní kampaň během krátkého okamžiku o několik levelů výše, je logické, že…

icon Problémy moderních pracovišť (1/2): E-maily a open space

15.8.2016 

Moderní kanceláře vyžadují pružnější uvažování než dříve. Některé společnosti to však neberou v potaz v souvislosti s komunikací či plánováním času. V dnešním článku si představíme první dva zásadní…

icon Nejzábavnější TED talks všech dob

9.8.2016 

Léto je v plném proudu a vy si ve volných chvílích chcete odpočinout. Úplné nicnedělání však není váš styl. Pokud byste se rádi pobavili a zároveň dověděli něco nového, našli zajímavou inspiraci, máme…

Článek v rámci předplatného icon I introvertní prodejce může být úspěšný

14.7.2016 

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy Salesfolk, je podle svých slov introvertem. Nenucený, neformální osobní kontakt s ostatními lidmi,…

Článek v rámci předplatného icon 5 triků, které zajistí úspěch vašemu veřejnému vystoupení

27.6.2016 

Aby váš projev nebo prezentace na konferenci zaujaly, musí se lišit od ostatních. V tom dobrém slova smyslu. Server INC.com přinesl 5 málo používaných triků, které vaše vystoupení povznesou na…

Nábor je jako nákup auta: Zkušební jízda se vyplatí

23.6.2016 

Potenciální zaměstnanec vás během jednoho roku bude obvykle stát jako nové auto, když sečtete jeho mzdu a benefity. Nákup auta je velký výdaj proto nové auto vždy bereme na zkušební jízdu. A podobně…

icon Nevěříte si? Nevadí

22.6.2016 

Mnozí lidé, kteří byli právě povýšeni nebo dostali na starost významný projekt, mají obavy z nedostatku svých schopností a zkušeností. Chybí jim zkrátka sebedůvěra, což není nic zvláštního. Jak ji…

icon Měníme styl top manažerů: Efektivní lídři kopou za tým (2/2)

16.6.2016 

V předchozím článku jsme zjistili, že mnozí top manažeři nerozumějí sami sobě a často si vůbec neuvědomují, jaký dopad má jejich chování na ostatní. Ale to není vše. Mnoho lidí, kteří jsou přespříliš…

icon Měníme styl top manažerů: Efektivní lídři kopou za tým (1/2)

9.6.2016 

Organizace, které berou rozvoj leadershipu vážně, jsou vítězné a jejich konkurenti prohrávají. Korporace i obchodní školy bývaly spoutané svou představou ekonomicky racionálního jedince. Dnes už však…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

8.6.2016 

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají všeobecnou platnost pouze do určité míry, protože každý prodejce má svůj vlastní prodejní styl, který…

Výpis 331345 z celkem 540