Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.

Článek v rámci předplatného icon 6 vlastností všech dobrých obchodníků

28.7.2017 

Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci sdílejí. Zde je seznam těch nejvýraznějších.

icon 2 způsoby rozvoje podřízených nenásilnou formou

10.7.2017 

Naučte vedoucí pracovníky, aby si plánovali pravidelné schůzky s každým ze svých podřízených. Dobře také funguje vzdělávání s občerstvením, kdy se zaměstnanci mohou rozvíjet v uvolněném prostředí.

icon Koučování není všelék. Kdy udělá více škody než užitku?

23.6.2017 

Pro využití koučovacího přístupu manažera k zaměstnancům platí stejné pravidlo jako pro většinu seriózních činností buď pořádně, nebo raději vůbec. Koučování může pomoci vyřešit celou řadu problémů,…

Článek v rámci předplatného icon 3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem

12.6.2017 

K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě více praxe a velmi mnoho tvrdé práce. Možná se ptáte, jak se můžete stát lepším prodejcem a skutečným profesionálem,…

icon Proč extroverty z holokracie bolí hlava (2/2): Nalezněte rovnováhu

8.6.2017 

Extroverti a introverti přistupují k problémům, zpracovávání informací a rozhodování velmi odlišně. A  jak to snad nakonec dojde i lidem ve společnosti Zappos  chaos a neuspořádanost extrovertních…

icon Proč extroverty z holokracie bolí hlava (1/2): Jak se v Zappos možná zmýlili

2.6.2017 

Když mají introverti shromáždit a zpracovat informace, dávají přednost důkladnému promyšlení celé věci a jsou spíše tišší, když uvažují o ideálním řešení. Extroverti toho naopak hodně namluví, často…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce

2.6.2017 

Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a snaha jenom co nejvíce vydělat. Jak se těchto stereotypů zbavit? Ideálně tak, že nebudete působit…

Článek v rámci předplatného icon Jak pracovat s hlasem, abyste lépe uzavírali obchody

18.5.2017 

Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco říkáme, než CO říkáme. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžeme zcela změnit význam a efekt sdělení. …

Personalista blízké budoucnosti: Lidský expert na data

12.5.2017 

Odhady počtu pracovních míst, která budou v následujících letech zrušena v důsledku automatizace, neustále stoupají. Spolu s tím, jak za nás řadu věcí zvládne udělat umělá inteligence, přichází…

Zemřel John Whitmore

11.5.2017 

Jeden ze zakladatelů koučinku, Sir John Henry Douglas Whitmore, zemřel 28. dubna 2017 ve věku 79 let. Na síti LinkedIn to potvrdil David Brown, výkonný ředitel společnosti Performance Consultants…

icon 10 zajímavostí ze života Marka Zuckerberga

25.4.2017 

Mark Elliot Zuckerberg (32) je americký programátor, který se stal jedním z nejúspěšnějších světových podnikatelů díky sociální síti Facebook. Podle aktuálního žebříčku světových miliardářů magazínu…

Článek v rámci předplatného icon 5 začátečnických chyb v prodeji

13.4.2017 

Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci píle, tvrdé práce a zkušeností. Abyste však nemuseli procházet zdlouhavou a bolestivou metodou…

Studie: Globální trendy v řízení HR 2017

12.4.2017 

V České republice je v současné době rekordně nízká nezaměstnanost. Stále častěji se proto mluví o problémech se získáváním nových zaměstnanců. Nábor však není na prvním místě zájmu firem a jejich…

Článek v rámci předplatného icon Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů

28.3.2017 

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, však může pomoci určité zjednodušení. Naučte se…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností moderního prodejce

27.3.2017 

Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se zaměřují na stále užší segmenty trhu a klienti mají daleko vyšší očekávání i přehled o vaší konkurenci. Jak by měl vypadat…

Výpis 301315 z celkem 550