Průzkum: Pracovní návyky programátorů
Tvůrce softwarových nástrojů pro profesionální vývojáře JetBrains sídlící v Praze představil výsledky průzkumu, který pomáhá lépe porozumět pracovním návykům programátorů. Zjištění mohou být nápomocná…
Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.
Tvůrce softwarových nástrojů pro profesionální vývojáře JetBrains sídlící v Praze představil výsledky průzkumu, který pomáhá lépe porozumět pracovním návykům programátorů. Zjištění mohou být nápomocná…
Právě před pěti lety spustila společnost SAP unikátní program Autismus v práci s cílem zaměstnat lidi s poruchami autistického spektra, a obohatit tak své řady o nové způsoby uvažování a výkonu práce.…
Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis produktů a služeb. Když vytváříte obsah, vždy se soustřeďte na cílovou skupinu a na problémy, kterým…
Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají zásadní roli, neboť mu umožňují, aby pro…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na…
V roce 1985 byl Steve Jobs nucen opustit společnost Apple a začal budovat novou společnost NeXT Computer. Zpět se vrátil v roce 1996, kdy Apple koupil společnost NeXT. Později se nechal slyšet, že…
Technologický pokrok s sebou odjakživa přináší zánik pracovních míst, která vyžadují nízký stupeň odborné kvalifikace a jsou hodnocena nižšími mzdami. V dnešní době však již kvůli moderním…
Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře starat. O druhé se však můžete dobře starat teprve ve chvíli, kdy se dobře staráte sami o sebe a jste…
Stylové hotely odlišné od velkých hotelových řetězců jsou v mnoha ohledech půvabnější a komfortnější. Je to i naše cesta, náš cíl. Jsme Hotel & Garden U Holubů na samém konci vesničky Čeladné, na…
Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…
Některé velké značky dosáhly něčeho, co se zdá téměř neskutečné: i přes svou ohromující velikost neztratily kontakt s klienty a ti jsou jim celoživotně a zcela věrně oddáni. V USA jsou takovými…
Každý manažer se ve své praxi setká se situací, kdy některý z jeho podřízených podává nedostatečný výkon. To může poškodit celý tým, ale i samotného manažera v očích jeho nadřízených. Manažeři proto v…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme využívat celou řadu nástrojů, které nám nabízí osobní jednání tváří v tvář, se ale důvěra získává…
Stát se vedoucím obchodního týmu je vždy velkou výzvou. Je jedno, jak dlouho jste předtím byli obchodníkem či jak velký tým máte nyní na starosti. Musíte se učit novým postupům a zvykům. Abychom vám…
Pro úspěch v práci je důležité nastavit si dobrou spolupráci s vlastním šéfem. To vám poskytne moc a udělá z vás aktivního účastníka tohoto vztahu, který budete moci sami formovat.