Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

11.1.2019 

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se hodí na každodenní práci s klienty.…

icon Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (2/2)

18.12.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že úspěšní manažeři jsou ti, jejich leadership je adaptibilní. Takové vedení je o efektivním řízení selhání, které díky tomu nemají negativní dopad na ty zaměstnance,…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis, který si klienti zamilují

14.12.2018 

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to právě zákaznický servis a jeho…

Článek v rámci předplatného Jaké jsou výhody pracovníků – rodičů?

6.12.2018 

Řada personalistů preferuje nabírání mladých, bezdětných pracovníků, protože zdánlivě nemají žádné závazky, mohou být dlouho v práci a nejsou osobním životem tolik rozptylováni na úkor práce. Ukazuje…

icon Nebezpečné osobnostní rysy lidí, kteří zneužívají druhé

3.12.2018 

Lidé s narcistickými sklony hrají oběti a vždy překrucují to, co se stalo. Nenávidí ostatní, kteří prožívají radost a neváhají je slovně napadat. Mají tendenci s ostatními manipulovat a v argumentaci…

Článek v rámci předplatného Jak dostat prodejce ze staré školy na stejnou úroveň s mladšími kolegy

23.11.2018 

V diverzitě týmu je síla. Jestliže se vám podaří v rámci jednoho obchodního týmu zkombinovat mladší ročníky prodejců, kteří jsou zpravidla draví a vyznají se v moderních technologiích, s jejich…

Článek v rámci předplatného icon Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky

7.11.2018 

Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si schůzku nebo jste probrali možnosti, které nabízíte, po telefonu? Ještě lépe. Jste domluveni, že…

Článek v rámci předplatného icon Tři znaky, že s vaším stylem vedení není něco v pořádku

5.11.2018 

Víte, jaký je nejčastější důvod, kvůli kterému lidé momentálně odchází ze zaměstnání nebo o odchodu přemýšlí? Nejsou to ani peníze, ani nedostatečné možnosti rozvoje, ale vedení. Pokud zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného icon Chcete získat svoji práci snů? 6 tipů, jak excelovat při pohovoru na obchodní pozici

2.11.2018 

Pohovory na obchodní pozici jsou v mnoha ohledech specifické. Více než u jiných oborů zde platí, že to, jak informace podáváte a jak je prezentujete, je mnohem důležitější, než informace samotné (…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše

24.10.2018 

Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím, že musí vysvětlovat složité problémy nebo technické detaily jednoduše. Stejně tak pokud nabízíte…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k udržení vašich klientů

18.10.2018 

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než udržet si toho stávajícího. Nicméně konkurence je veliká a boj o zákazníky nemilosrdný. Zde jsou čtyři…

Pracovní prostředí a design kanceláří: Trendy roku 2018

4.10.2018 

Lidé, svět i věci kolem nás se neustále mění a vyvíjí. Nejinak je tomu i v případě designu kanceláří a celkového pojetí pracovního prostředí. Na vině tohoto vývoje jsou jak designové trendy, tak i…

Článek v rámci předplatného icon Sedm strategií pro udržení klientů

1.10.2018 

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího. Stávající klientela je navíc skvělým zdrojem dalších obchodů i doporučení. Vysoká retence zákazníků je…

Pět znamení toxického pracovního prostředí

24.9.2018 

Aby mohli zaměstnanci podávat maximální pracovní výkon, měli by se na svém pracovišti cítit co nejlépe. Jak co se týče fyzikálních vlastností prostoru a jeho mikroklima, tak i co se týče celkové…

icon Vychutnejte si přítomné okamžiky (2/2)

6.9.2018 

V první části článku jsme si popsali koncept vychutnávání přítomného okamžiku a jak jej prožít. Tato druhá část se podrobněji zabývá tím, jak můžete takové okamžiky sami vytvářet a zapojovat do své…

Výpis 241255 z celkem 540