Podpora talentu: Rozdíl mezi nařizováním a koučinkem
Jedním z hlavních cílů personálního oddělení je nastavit vnitřní procesy firmy tak, aby se dával co největší prostor rozvoji talentu jednotlivých pracovníků a aby se všichni zaměstnanci ze sebe…
Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.
Jedním z hlavních cílů personálního oddělení je nastavit vnitřní procesy firmy tak, aby se dával co největší prostor rozvoji talentu jednotlivých pracovníků a aby se všichni zaměstnanci ze sebe…
Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát všechny postupy, které se k vykonávání práce v rámci týmu váží. Manažerská pozice vyžaduje především určité osobnostní…
Vyhodit či nevyhodit? Kdy opravdu dát padákaManažeři často úzce spolupracují s personálním oddělením v otázkách případného vyhazovu zaměstnanců. Nechat pracovníka odejít je ošemetnou a delikátní věcí. A zvláště v dnešní době je zapotřebí si…
„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a seznamování s výkonem jeho zaměstnání i s interními procesy celé firmy, je zcela klíčovou kapitolou v pracovním cyklu daného…
Stát se vedoucím týmu znamená převzít odpovědnost nejen za svoji práci, ale i za práci ostatních lidí. Vést ostatní pak znamená je i inspirovat a motivovat k lepší práci. Přinášíme vám přehled čtyř…
Jaké dárky obvykle dostávají zaměstnanci od svých zaměstnavatelů? Nějaké ty dárkové poukazy nebo večírky potěší, existuje však i mnohem trvalejší dar – a tím je leadership.
Jak vypadá ideální týmový hráč?„Týmový hráč“. Jeden z typických požadavků v inzerátech nabízejících jakoukoliv volnou pozici. V týmu totiž musí umět pracovat jak skladník, tak i programátor nebo řídící letového provozu. Málokdo by…
Ať už čtete odborné články, vzděláváte se nebo jen posloucháte rady starších kolegů a mentorů, jistě víte, že tipů v oblasti obchodu je celá spousta. Dnes se ale podíváme na ty rady a myšlenky, které…
Je jen málo značek, které se dovedly tak rychle a účinně vyprofilovat a vyrůst, jako Nike. Jedním ze spoluzakladatelů a zároveň současným generálním ředitelem společnosti je Phil Knight, který firmu…
Když selžeme, je to mrzuté a bolí nás to. Často je to však potřeba pro to, aby se věci konečně změnily k lepšímu.
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se hodí na každodenní práci s klienty.…
V předchozím článku jsme viděli, že úspěšní manažeři jsou ti, jejich leadership je adaptibilní. Takové vedení je o efektivním řízení selhání, které díky tomu nemají negativní dopad na ty zaměstnance,…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to právě zákaznický servis a jeho…
Jaké jsou výhody pracovníků – rodičů?Řada personalistů preferuje nabírání mladých, bezdětných pracovníků, protože zdánlivě nemají žádné závazky, mohou být dlouho v práci a nejsou osobním životem tolik rozptylováni na úkor práce. Ukazuje…
Lidé s narcistickými sklony hrají oběti a vždy překrucují to, co se stalo. Nenávidí ostatní, kteří prožívají radost a neváhají je slovně napadat. Mají tendenci s ostatními manipulovat a v argumentaci…