Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.

Podpora talentu: Rozdíl mezi nařizováním a koučinkem

15.3.2019 

Jedním z hlavních cílů personálního oddělení je nastavit vnitřní procesy firmy tak, aby se dával co největší prostor rozvoji talentu jednotlivých pracovníků a aby se všichni zaměstnanci ze sebe…

Článek v rámci předplatného icon Hodíte se na post manažera? Položte si těchto pět otázek

8.3.2019 

Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát všechny postupy, které se k vykonávání práce v rámci týmu váží. Manažerská pozice vyžaduje především určité osobnostní…

Článek v rámci předplatného Vyhodit či nevyhodit? Kdy opravdu dát padáka

20.2.2019 

Manažeři často úzce spolupracují s personálním oddělením v otázkách případného vyhazovu zaměstnanců. Nechat pracovníka odejít je ošemetnou a delikátní věcí. A zvláště v dnešní době je zapotřebí si…

Jak by měl vypadat první den nového pracovníka?

14.2.2019 

„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a seznamování s výkonem jeho zaměstnání i s interními procesy celé firmy, je zcela klíčovou kapitolou v pracovním cyklu daného…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, které se musejí naučit noví vedoucí týmu

12.2.2019 

Stát se vedoucím týmu znamená převzít odpovědnost nejen za svoji práci, ale i za práci ostatních lidí. Vést ostatní pak znamená je i inspirovat a motivovat k lepší práci. Přinášíme vám přehled čtyř…

icon Dárky, které může lídr dát svým zaměstnancům (1/2)

11.2.2019 

Jaké dárky obvykle dostávají zaměstnanci od svých zaměstnavatelů? Nějaké ty dárkové poukazy nebo večírky potěší, existuje však i mnohem trvalejší dar – a tím je leadership.

Článek v rámci předplatného Jak vypadá ideální týmový hráč?

8.2.2019 

„Týmový hráč“. Jeden z typických požadavků v inzerátech nabízejících jakoukoliv volnou pozici. V týmu totiž musí umět pracovat jak skladník, tak i programátor nebo řídící letového provozu. Málokdo by…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nejhorší rady, které může obchodník dostat

7.2.2019 

Ať už čtete odborné články, vzděláváte se nebo jen posloucháte rady starších kolegů a mentorů, jistě víte, že tipů v oblasti obchodu je celá spousta. Dnes se ale podíváme na ty rady a myšlenky, které…

Článek v rámci předplatného icon Recept na úspěch od zakladatele společnosti Nike

28.1.2019 

Je jen málo značek, které se dovedly tak rychle a účinně vyprofilovat a vyrůst, jako Nike. Jedním ze spoluzakladatelů a zároveň současným generálním ředitelem společnosti je Phil Knight, který firmu…

icon Přetavte své neúspěchy v úspěchy

25.1.2019 

Když selžeme, je to mrzuté a bolí nás to. Často je to však potřeba pro to, aby se věci konečně změnily k lepšímu.

Článek v rámci předplatného icon Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

11.1.2019 

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se hodí na každodenní práci s klienty.…

icon Adaptabilní leadership: Udržte svou společnost naživu (2/2)

18.12.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že úspěšní manažeři jsou ti, jejich leadership je adaptibilní. Takové vedení je o efektivním řízení selhání, které díky tomu nemají negativní dopad na ty zaměstnance,…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis, který si klienti zamilují

14.12.2018 

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to právě zákaznický servis a jeho…

Článek v rámci předplatného Jaké jsou výhody pracovníků – rodičů?

6.12.2018 

Řada personalistů preferuje nabírání mladých, bezdětných pracovníků, protože zdánlivě nemají žádné závazky, mohou být dlouho v práci a nejsou osobním životem tolik rozptylováni na úkor práce. Ukazuje…

icon Nebezpečné osobnostní rysy lidí, kteří zneužívají druhé

3.12.2018 

Lidé s narcistickými sklony hrají oběti a vždy překrucují to, co se stalo. Nenávidí ostatní, kteří prožívají radost a neváhají je slovně napadat. Mají tendenci s ostatními manipulovat a v argumentaci…

Výpis 241255 z celkem 550