Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

icon Představte se tak, ať si vás pamatují

27.8.2018 

Návštěvníci konferencí a pracovních setkání dobře znají stereotypními formulace, které se používají při představování. Na otázku, co dotyčný dělá, se například běžně odpovídá: „Pracuji jako... ve…

icon Styly řízení, na které byste měli zapomenout

21.8.2018 

Povýšení na manažerskou pozici znamená větší odpovědnost, která zahrnuje jednání s podřízenými a zajištění dobrého fungování týmu. Pokud se chystáte převzít manažerskou roli, mohly by vás zajímat…

icon I nejvyšší šéf se musí stále učit

20.8.2018 

Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo může ředitelům závidět, že jsou na vrcholu, bylo by však nesprávné předpokládat, že nejvyšší…

Článek v rámci předplatného icon Pět nejdůležitějších kroků nového manažera obchodního týmu

6.8.2018 

Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího obchodního týmu? První měsíc na nové pozici je zcela zásadní pro nastavení celého systému vaší práce i vašeho týmu. Proto je nutné…

Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (1/2)

19.7.2018 

Existují různé nástroje pro vyhodnocování různých lidských schopností, dovedností a předpokladů. V HR se nejčastěji používají pro hodnocení uchazečů o práci a při rozvoji zaměstnanců. Ne každý nástroj…

Průzkum: Pracovní návyky programátorů

11.7.2018 

Tvůrce softwarových nástrojů pro profesionální vývojáře JetBrains sídlící v Praze představil výsledky průzkumu, který pomáhá lépe porozumět pracovním návykům programátorů. Zjištění mohou být nápomocná…

Pět let zkušeností se zaměstnáváním autistů ve společnosti SAP

29.6.2018 

Právě před pěti lety spustila společnost SAP unikátní program Autismus v práci s cílem zaměstnat lidi s poruchami autistického spektra, a obohatit tak své řady o nové způsoby uvažování a výkonu práce.…

Článek v rámci předplatného icon Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu

22.6.2018 

Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis produktů a služeb. Když vytváříte obsah, vždy se soustřeďte na cílovou skupinu a na problémy, kterým…

Článek v rámci předplatného icon Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji

21.6.2018 

Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají zásadní roli, neboť mu umožňují, aby pro…

Článek v rámci předplatného icon 10 komunikačních návyků úspěšného prodejce

15.6.2018 

Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na…

icon Nově zveřejněná přednáška Steva Jobse z roku 1992

11.6.2018 

V roce 1985 byl Steve Jobs nucen opustit společnost Apple a začal budovat novou společnost NeXT Computer. Zpět se vrátil v roce 1996, kdy Apple koupil společnost NeXT. Později se nechal slyšet, že…

Změny na trhu práce vyžadují změny v organizacích

23.5.2018 

Technologický pokrok s sebou odjakživa přináší zánik pracovních míst, která vyžadují nízký stupeň odborné kvalifikace a jsou hodnocena nižšími mzdami. V dnešní době však již kvůli moderním…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty

7.5.2018 

Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se umět o zákazníky dobře starat. O druhé se však můžete dobře starat teprve ve chvíli, kdy se dobře staráte sami o sebe a jste…

icon Hotel & Garden U Holubů - rodinný butique hotel v souladu s přírodou

20.4.2018 

Stylové hotely odlišné od velkých hotelových řetězců jsou v mnoha ohledech půvabnější a komfortnější. Je to i naše cesta, náš cíl. Jsme Hotel & Garden U Holubů na samém konci vesničky Čeladné, na…

icon Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

20.3.2018 

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…

Výpis 256270 z celkem 540