Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.

icon 7 vlastností rozených vůdců

22.10.2019 

Hledáte nového vedoucího týmu mezi stávajícími zaměstnanci? Přemýšlíte, koho vybrat? Pak vám může pomoci následující seznam sedmi vlastností rozených vůdců.

Generace Z: 7 důvodů, proč vyžadují na pracovišti speciální přístup

16.10.2019 

Kdo je „Generace Z“? Jedná se o generaci, která přichází po mileniálech. Jedná se o ročníky přibližně od poloviny 90. let do začátku 21. století. Této generaci je z hlediska pracovního trhu potřeba…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby noví členové obchodního týmu začali být rychle užiteční

10.10.2019 

Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se rozjíždí nějaký nový projekt, který vyžaduje více personálních kapacit, než je momentálně k dispozici. Problémem ale je, že…

Článek v rámci předplatného icon Diverzita jako klíč k úspěchu obchodního týmu

3.10.2019 

Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné, že máte přesnou představu o tom, jak by jednotliví členové týmu měli pracovat a jak by měl vypadat jejich přístup, jednání i…

Čtyři nejžhavější trendy v designu pracovního prostředí pro rok 2019

17.9.2019 

Rok 2019 přinesl řadu nových trendů v oblasti designu kancelářského prostředí. My vám teď ukážeme ty čtyři nejaktuálnější a nejvýraznější.

icon Dluh je levnější pro veřejně obchodované společnosti než pro ty soukromě vlastněné

4.9.2019 

Cena dluhu je důležitým faktorem při rozhodování o tom, zda by se soukromě vlastněné společnosti prospělo stát se společností veřejně obchodovanou. Dluh je totiž dražší pro soukromě vlastněné…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

3.9.2019 

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou taktiku, než u prodeje velkým společnostem. Jestliže chcete váš produkt nabízet menším firmám, start-…

Klíčové etapy a příznaky syndromu vyhoření

2.8.2019 

Pracovní syndrom vyhoření poprvé popsal americko-německý psycholog Herbert Freudenberger v roce 1974. V současné době nepozorovaně ohrožuje značnou část populace.V základu se jedná o jev, který lze…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

31.7.2019 

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně ztotožňují s produkty i firmami, a proto platí, že pokud jste schopni prezentovat váš produkt…

Pět nejlepších a nejhorších typů pracovního prostředí

29.7.2019 

Existují stovky různých charakteristik pracovního prostředí. Některé lze snadno změřit a kvantifikovat, například prostory, jiné nikoliv. To se týká pocitů, které zaměstnanci získávají na základě…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit fungování týmu během vaší dovolené

18.7.2019 

Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na dovolenou, na obchodní cestu, nebo kamkoliv jinam. Jedna věc je být s týmem, dohlížet na něj a mít pod kontrolou, co všichni…

Článek v rámci předplatného icon Šest nejčastějších chyb začínajících bloggerů

15.7.2019 

I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba dodržovat určitá pravidla a proto vám…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních stylů vyjednávání

1.7.2019 

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat, osvojíte si je a dovedete efektivně použít při obchodních jednáních, máte podstatně vyšší šance dosáhnout výsledků, kterých…

Článek v rámci předplatného icon Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

28.6.2019 

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné naučit se rozpoznat, co je důležité a co ne a co si tedy zaslouží nebo nezaslouží vaši pozornost a energii. Schopnost…

Výpis 211225 z celkem 550