Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit fungování týmu během vaší dovolené

18.7.2019 

Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na dovolenou, na obchodní cestu, nebo kamkoliv jinam. Jedna věc je být s týmem, dohlížet na něj a mít pod kontrolou, co všichni…

Článek v rámci předplatného icon Šest nejčastějších chyb začínajících bloggerů

15.7.2019 

I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba dodržovat určitá pravidla a proto vám…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních stylů vyjednávání

1.7.2019 

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat, osvojíte si je a dovedete efektivně použít při obchodních jednáních, máte podstatně vyšší šance dosáhnout výsledků, kterých…

Článek v rámci předplatného icon Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

28.6.2019 

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné naučit se rozpoznat, co je důležité a co ne a co si tedy zaslouží nebo nezaslouží vaši pozornost a energii. Schopnost…

Článek v rámci předplatného icon Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

26.6.2019 

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají negativně. Scénáře mají ale své místo i na osobních obchodních jednáních, a pokud jsou správně…

Jak může personální oddělení pomoci v práci manažerům?

20.6.2019 

Vedoucí týmů a manažeři firmy jsou zcela zásadní složkou celé společnosti. Jejich zvyky, praktiky a styly řízení do značné míry vypovídají o firemní kultuře celé firmy a zároveň slouží jako důležité…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

17.6.2019 

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji složitost má ale tato prodejní forma své kouzlo, protože vám umožňuje nastavovat si nová pravidla a zkoušet…

Pět typů vedoucích, včetně jejich předností i negativ

17.6.2019 

Vedoucí funkce obsazují různí lidé a dva stejně úspěšné styly řízení mohou vypadat zcela odlišně. Představíme vám pět základních typů vedoucích. Samozřejmě se jedná o zjednodušení a drtivá většina…

Článek v rámci předplatného icon Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz?

13.6.2019 

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení obchodního úspěchu je nutné přesně definovat svoji cílovou skupinu a ideálního klienta, a tohoto…

Čtyři nezbytné vlastnosti moderního lídra

12.6.2019 

Moderní doba vyžaduje i moderní styly řízení. Jak se mění pracovní kultura i očekávání zaměstnanců, musí i management firem adekvátně reagovat a dosazovat do vedoucích funkcí vhodné typy pracovníků,…

Jak rozpoznat a vyléčit nezdravý styl vedení lidí

11.6.2019 

Pokud někdo v rámci týmu působí na ostatní demotivačně a toxicky, je to velký problém, který se týká všech. Horší to ještě ale je, pokud tímto člověkem je samotný vedoucí. Bohužel i při nejlepší vůli…

Specifika vedení mileniálů

7.6.2019 

Mileniálové, tedy současní dvacátníci a třicátníci, tvoří velice významnou část momentálně aktivní pracovní síly a přitom se od svých starších kolegů v mnohém liší. Firmy, které mileniály…

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby obchodníků s příliš velkým egem

31.5.2019 

Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý prodejce může dostatečně motivovat potenciální obchodní partnery a klienty natolik, aby dosáhl svých obchodních cílů. Příliš…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se šířit kolem sebe pozitivní energii a vycházet se všemi lépe

21.5.2019 

To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my sami tím, jak se chováme sami. Lidé jsou nejraději ve společnosti pozitivních, motivujících a inspirativních lidí, kteří kolem…

Výpis 211225 z celkem 540