Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem
Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.
Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.
Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit stálý a udržitelný příjem. Najít nového klienta totiž v průměru stojí pětkrát více, než udržet si toho…
Ivo Novotný se věnuje rozvoji a vedení HR týmů v rámci projektů společnosti. Zároveň působí také jako executive kouč pro externí klienty i interní zaměstnance EY. Specializuje se mimo jiné také na…
Nástup nové asistentky je událost. Očekávání jsou velká a šéf je zvědav, co všechno asistentka předvede ve své zkušební době. Řekněme si to totiž na rovinu. Ze životopisu a ze dvou/tří pohovorů toho…
Bývá to častý scénář. Firma založená před 15 lety několika nadšenci. I když byly začátky nepředstavitelně těžké, vlastně si to užívali. Každý sebemenší úspěch byl provázen obrovským nadšením. Každý…
Aktualizovaná státní energetická koncepce České republiky, která byla schválena usnesením vlády České republiky č. 362 ze dne 18. května 2015, stanovuje povinnost Ministerstva průmyslu a obchodu…
V předchozím článku jsme zjistili, že míchání odpovědností za běžnou práci a za manažerský dozor není tou nejlepší volbou. Vede k mnohým rizikům. Nyní uvidíme pár dalších negativních dopadů – a také…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…
V době rostoucí spotřeby energie a tlaku veřejnosti, která požaduje přechod na nízkouhlíkové zdroje, je nutné hledat nové ekologické zdroje energie. Jedním z hlavních zdrojů by mohla být geotermální…
Německé elektrárny využívající energii slunce, větru, vody a biomasy zatím v roce 2019 vyrobily více elektřiny než elektrárny uhelné a jaderné dohromady. Provoz některých uhelných elektráren se za…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že když prezentujeme, měli bychom aspoň dočasně odložit osobní problémy. Nyní se podívejme na několik dalších tipů, jak se vypořádat s vyrušeními během naší…
Při prezentování a mluvení na veřejnosti je snadné nechat se rozhodit nějakým vyrušením. Nezáleží na tom, zda mluvíte před živým publikem na nějaké akci nebo dáváte rozhovor do novin jednomu novináři.…
Motivace patří mezi nejdůležitější faktory, o kterých se mluví v souvislosti s vedením lidí, angažovaností a výkonem. Uvádí se, že motivovaní zaměstnanci vykazují až 16krát vyšší produktivitu než…
Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji vzato může zachránit hlavně ty, kteří vedou týmy na dálku.
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak odmítnout, i přestože nepřináší tolik…