Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 2005 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

2.10.2019 

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje dlouhodobou spolupráci s vaší firmou a díky kterému jsou motivováni nepřecházet k vaší konkurenci. Ovšem…

Jak připravit firmu na budoucnost: Tvůrčí kultura a tvůrčí lean

30.9.2019 

Přichází doba, kdy tvůrčí kultura je něčím, co bude nutné si postupně ve firmách osvojit. Co si představit pod tvůrčí kulturou a tvůrčím leanem (optimalizací procesů)? Jak se projevuje? Jaký dopad…

Personální controlling: Big Data jsou zatím slepou uličkou, digitalizace ale má potenciál

18.9.2019  Rozhovor s Vladimírem Černým, personálním ředitelem logistické skupiny ESA a lektorem Controller Institutu

Digitalizace pro HR oddělení není spjatá jen s automatizací administrativních úkolů v personální oblasti. Nashromážděná data, která o našich zaměstnancích máme, se dají využít pro analýzu lidských…

Článek v rámci předplatného icon Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu?

18.9.2019 

Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se prodejcům, manažerům a obchodním stratégům v minulosti ani nezdálo. Při správném sběru a využití dat z …

Článek v rámci předplatného icon Pět ne příliš očividných výzev vedoucího obchodního týmu

17.9.2019 

Role vedoucího obchodního týmu má řadu zcela očividných povinností, práv a výzev. Ne všechny výzvy jsou ale na první pohled zcela zřejmé, a přitom jsou neméně důležité. Mluvíme tu primárně o…

Ukázkový workshop: Adaptivita stojí na agilitě, 22. 10. 2019, Praha

13.9.2019 

Firmy se chovají jako živý organismus. Průběžně se mění požadavky, dostupnost zdrojů i týmová dynamika. Nezřídka se stává, že finálním výstupem je na konci něco jiného, než jaké bylo zadání od…

Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem

12.9.2019 

Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k získání loajálních klientů

10.9.2019 

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit stálý a udržitelný příjem. Najít nového klienta totiž v průměru stojí pětkrát více, než udržet si toho…

Lidé soutěží v přesčasech i nevyčerpané dovolené, stres se ale bojí přiznat

5.9.2019  Rozhovor s Ivem Novotným, senior managerem v divizi People Advisory Services společnosti EY

Ivo Novotný se věnuje rozvoji a vedení HR týmů v rámci projektů společnosti. Zároveň působí také jako executive kouč pro externí klienty i interní zaměstnance EY. Specializuje se mimo jiné také na…

Jak vybudovat dokonalý tandem šéf a asistentka

3.9.2019 

Nástup nové asistentky je událost. Očekávání jsou velká a šéf je zvědav, co všechno asistentka předvede ve své zkušební době. Řekněme si to totiž na rovinu. Ze životopisu a ze dvou/tří pohovorů toho…

Zásadní zdroj energie, bez nějž šéf přichází o lidi i náladu

21.8.2019 

Bývá to častý scénář. Firma založená před 15 lety několika nadšenci. I když byly začátky nepředstavitelně těžké, vlastně si to užívali. Každý sebemenší úspěch byl provázen obrovským nadšením. Každý…

Článek v rámci předplatného icon Zpráva Ministerstva obchodu a průmyslu o vývoji energetického sektoru v oblasti ropy a ropných produktů za roky 2017 a 2018

13.8.2019 

Aktualizovaná státní energetická koncepce České republiky, která byla schválena usnesením vlády České republiky č. 362 ze dne 18. května 2015, stanovuje povinnost Ministerstva průmyslu a obchodu…

icon Manažeři-pracovníci nepřinesou firmě nic dobrého (2/2): Co s tím udělat?

29.7.2019 

V předchozím článku jsme zjistili, že míchání odpovědností za běžnou práci a za manažerský dozor není tou nejlepší volbou. Vede k mnohým rizikům. Nyní uvidíme pár dalších negativních dopadů – a také…

Článek v rámci předplatného icon Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

24.7.2019 

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…

Článek v rámci předplatného icon Mohla by se geotermální energie stát hlavním zdrojem energie?

23.7.2019 

V době rostoucí spotřeby energie a tlaku veřejnosti, která požaduje přechod na nízkouhlíkové zdroje, je nutné hledat nové ekologické zdroje energie. Jedním z hlavních zdrojů by mohla být geotermální…

Výpis 361375 z celkem 2005