Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.

Spokojený zaměstnanec dnes vyžaduje dobrou osobní zkušenost se zaměstnavatelem

12.9.2019 

Týká se to nás všech. To, co si myslí manažeři, není ve shodě s tím, jak to vnímají zaměstnanci.

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k získání loajálních klientů

10.9.2019 

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších způsobů, jak si zajistit stálý a udržitelný příjem. Najít nového klienta totiž v průměru stojí pětkrát více, než udržet si toho…

Lidé soutěží v přesčasech i nevyčerpané dovolené, stres se ale bojí přiznat

5.9.2019  Rozhovor s Ivem Novotným, senior managerem v divizi People Advisory Services společnosti EY

Ivo Novotný se věnuje rozvoji a vedení HR týmů v rámci projektů společnosti. Zároveň působí také jako executive kouč pro externí klienty i interní zaměstnance EY. Specializuje se mimo jiné také na…

Jak vybudovat dokonalý tandem šéf a asistentka

3.9.2019 

Nástup nové asistentky je událost. Očekávání jsou velká a šéf je zvědav, co všechno asistentka předvede ve své zkušební době. Řekněme si to totiž na rovinu. Ze životopisu a ze dvou/tří pohovorů toho…

Zásadní zdroj energie, bez nějž šéf přichází o lidi i náladu

21.8.2019 

Bývá to častý scénář. Firma založená před 15 lety několika nadšenci. I když byly začátky nepředstavitelně těžké, vlastně si to užívali. Každý sebemenší úspěch byl provázen obrovským nadšením. Každý…

Článek v rámci předplatného icon Zpráva Ministerstva obchodu a průmyslu o vývoji energetického sektoru v oblasti ropy a ropných produktů za roky 2017 a 2018

13.8.2019 

Aktualizovaná státní energetická koncepce České republiky, která byla schválena usnesením vlády České republiky č. 362 ze dne 18. května 2015, stanovuje povinnost Ministerstva průmyslu a obchodu…

icon Manažeři-pracovníci nepřinesou firmě nic dobrého (2/2): Co s tím udělat?

29.7.2019 

V předchozím článku jsme zjistili, že míchání odpovědností za běžnou práci a za manažerský dozor není tou nejlepší volbou. Vede k mnohým rizikům. Nyní uvidíme pár dalších negativních dopadů – a také…

Článek v rámci předplatného icon Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

24.7.2019 

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i proměňovat používané techniky. V tomto článku vám ukážeme sedm prodejních technik, které sice ještě často…

Článek v rámci předplatného icon Mohla by se geotermální energie stát hlavním zdrojem energie?

23.7.2019 

V době rostoucí spotřeby energie a tlaku veřejnosti, která požaduje přechod na nízkouhlíkové zdroje, je nutné hledat nové ekologické zdroje energie. Jedním z hlavních zdrojů by mohla být geotermální…

Článek v rámci předplatného icon Obnovitelné zdroje v Německu poprvé vyrobily více elektřiny než uhelné a jaderné elektrárny

17.7.2019 

Německé elektrárny využívající energii slunce, větru, vody a biomasy zatím v roce 2019 vyrobily více elektřiny než elektrárny uhelné a jaderné dohromady. Provoz některých uhelných elektráren se za…

icon Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (2/2)

17.7.2019 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že když prezentujeme, měli bychom aspoň dočasně odložit osobní problémy. Nyní se podívejme na několik dalších tipů, jak se vypořádat s vyrušeními během naší…

icon Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (1/2)

16.7.2019 

Při prezentování a mluvení na veřejnosti je snadné nechat se rozhodit nějakým vyrušením. Nezáleží na tom, zda mluvíte před živým publikem na nějaké akci nebo dáváte rozhovor do novin jednomu novináři.…

Jak měřit motivaci aneb jste Obránce, Ředitel či Tvůrce?

9.7.2019 

Motivace patří mezi nejdůležitější faktory, o kterých se mluví v souvislosti s vedením lidí, angažovaností a výkonem. Uvádí se, že motivovaní zaměstnanci vykazují až 16krát vyšší produktivitu než…

icon Opravdu se vás podřízení snaží sabotovat, nebo jde o něco jiného?

28.6.2019 

Věděli jste, jaká jednoduchá rada, může zachránit mnoho manažerů? Přesněji vzato může zachránit hlavně ty, kteří vedou týmy na dálku.

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

18.6.2019 

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak odmítnout, i přestože nepřináší tolik…

Výpis 361375 z celkem 1999