Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

icon 5 vychytávek pro sepsání manažerského životopisu

3.2.2015 

Jste právě ve fázi hledání nového zaměstnání nebo uvažujete o změně kariéry? Chcete-li se uplatnit ve středním nebo vyšším managementu, máme pro vás praktické tipy, jak vylepšit životopis. Server…

icon Jak zabránit nejlepším lidem v odchodu

23.1.2015 

Některé důvody, které vedou nejlepší zaměstnance k odchodu, nedokáží jejich přímí nadřízení ovlivnit. Řadě odchodů však předejít mohou, pokud si uvědomí, že je by měli upravit svůj styl vedení k větší…

icon Co vlastně znamená být autentický?

23.1.2015 

Často slyšíme o tom, jak důležité je, aby lídři byli autentičtí. Autenticita by však neměla být výmluvou pro neochotu dále se rozvíjet a měnit. Myslí si to alespoň přední světová odbornice na…

icon Motivujte tým stejně účinně jako sportovní kouč

14.1.2015 

Ačkoliv jazyk sportovních trenérů je někdy příliš ostrý na to, abyste jej mohli použít v běžném pracovním životě, některé rysy a techniky jejich motivačních proslovů jsou opravdu účinné. Tyto techniky…

icon Leadership dříve a dnes: 3 klíčové kompetence

12.1.2015 

Manažeři bývají přirovnáváni k dirigentům. Být manažerem je však ve skutečnosti něco jiného, než být dirigentem orchestru. Rozhodně to dnes už není tak, že by manažer stál na stupínku a ladným pohybem…

Základní chyby vzdělávání zaměstnanců

7.1.2015 

V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je stále co zlepšovat. V první řadě byste se však měli vyhnout základním manažerským chybám, které jakékoli další zlepšování znemožňují. Pokud se vaše…

icon 6 způsobů, jak si (ne)zničit vztahy s podřízenými

2.1.2015 

Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…

icon Základem koučování zaměstnanců jsou správné otázky

30.12.2014 

Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění klást otázky. Správné koučovací…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak odradit ostatní na sociálních sítích

26.11.2014 

Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli byste se na nich vhodně chovat. Přílišné sdílení nebo pochybné příspěvky mohou nejen odradit zájemce o kontakt s vámi, ale i…

icon Lepší management může i dnes citelně zlepšit produktivitu

13.11.2014 

Ve všech zemích lze dnes zvýšit produktivitu tím, že transformujeme a zlepšíme stávající styly řízení jednotlivých společností. Ačkoliv je pravda, že v některých zemích jsou tyto rezervy v oblasti…

icon Vánoční večírek s nápadem: Zkuste to letos jinak

30.10.2014 

Bowlingů, tanečních party a prohýbajících se rautových stolů už tady bylo spousta. Nadělte letos svým lidem večírek, na který dlouho nezapomenou. Zvyšte atraktivitu akce a oblečte ji do nových šatů –…

3+1 krok k náboru na základě výkonnosti

29.10.2014 

Dobrý náborář ví, že nejlepší uchazeč není ten, kdo se umí nejlépe prezentovat, ani ten, kdo má nejlepší vzdělávání, dovednosti a dlouholetou praxi. Kvalita uchazečů by se měla poměřovat kvalitou…

icon Multikulturní týmy: Jak odstranit kulturní bariéry

22.10.2014 

To, co je vhodným a vítaným tématem ke konverzaci v jedné části světa, může být naprosto nevhodné v části jiné. To samé se dá říct i o zvyklostech v byznysu a o dalších kulturních zvycích. To, co je…

icon 5 kroků, jak vyřešit konflikt

1.10.2014 

Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se dostanou do konfliktu, je na vás problém vyřešit. Allbusiness.com publikoval rady, jak se s takovou…

Článek v rámci předplatného icon Posilte spokojenost zákazníků

4.9.2014 

Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server Callcentrehelper.com. 1) Trénujte své zaměstnance Nestačí, když jsou prodejci školeni ohledně systémů, postupů…

Výpis 391405 z celkem 540