Základní chyby vzdělávání zaměstnanců
V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je stále co zlepšovat. V první řadě byste se však měli vyhnout základním manažerským chybám, které jakékoli další zlepšování znemožňují. Pokud se vaše…
Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 550 článků.
V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je stále co zlepšovat. V první řadě byste se však měli vyhnout základním manažerským chybám, které jakékoli další zlepšování znemožňují. Pokud se vaše…
Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…
Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění klást otázky. Správné koučovací…
Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli byste se na nich vhodně chovat. Přílišné sdílení nebo pochybné příspěvky mohou nejen odradit zájemce o kontakt s vámi, ale i…
Ve všech zemích lze dnes zvýšit produktivitu tím, že transformujeme a zlepšíme stávající styly řízení jednotlivých společností. Ačkoliv je pravda, že v některých zemích jsou tyto rezervy v oblasti…
Bowlingů, tanečních party a prohýbajících se rautových stolů už tady bylo spousta. Nadělte letos svým lidem večírek, na který dlouho nezapomenou. Zvyšte atraktivitu akce a oblečte ji do nových šatů –…
Dobrý náborář ví, že nejlepší uchazeč není ten, kdo se umí nejlépe prezentovat, ani ten, kdo má nejlepší vzdělávání, dovednosti a dlouholetou praxi. Kvalita uchazečů by se měla poměřovat kvalitou…
To, co je vhodným a vítaným tématem ke konverzaci v jedné části světa, může být naprosto nevhodné v části jiné. To samé se dá říct i o zvyklostech v byznysu a o dalších kulturních zvycích. To, co je…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se dostanou do konfliktu, je na vás problém vyřešit. Allbusiness.com publikoval rady, jak se s takovou…
Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které publikovat server Callcentrehelper.com. 1) Trénujte své zaměstnance Nestačí, když jsou prodejci školeni ohledně systémů, postupů…
Lídrem by neměl být jen ten, kdo má libě znějící pracovní titul a vlastní kancelář s pěkným výhledem. Také tonalita hlasu hraje velkou roli. Pojďte si spolu s námi a serverem Fast Company přečíst pár…
Lídr musí působit sebejistě a musí být klidný a zdvořilý i tehdy, je-li pod tlakem. A samozřejmě, rozhodnost je další charakteristika, kterou musí správný lídr splňovat. Lidé, kteří jsou lídry, umějí…
Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření obchodu. Všechny věci nám něco říkají když ne určitě, pak s jistou mírou pravděpodobnosti. Některé…
Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne vysvětlit i to, jak produkt funguje. Většina se jich spokojí s tím, že zákazníkovi vysvětlí tyto dvě informace. Patříte mezi tyto…
Mnoho lidí a v obchodu obzvlášť nezůstává na stejné pozici celý život, ale svá povolání a zaměstnavatele mění. Pak se najednou ocitnete v úplně novém prostředí. Přijdou první dny, týdny, měsíce...…