Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16754 článků.

Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?

2.10.2018 

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme začínali sérii článků o principech a technikách, které se při nastavování manažerského stylu ukázaly…

icon Péče o zákazníky: Udržte si nejlepší zaměstnance

2.10.2018 

V zákaznické péči a servisu je dnes hlavním tématem samoobslužnost a virtuální asistenti. Zákaznický servis a podpora však v praxi i nadále spočívají především na lidech.

icon Reportáž: Internet věcí jako perspektivní studijní zaměření na VOŠ a SPŠE Plzeň

1.10.2018 

Co si vůbec pod pojmem Internet věcí představit? Jedná se o obor, který se zabývá dálkově ovládanými spotřebiči, digitalizací a automatizací. V rámci reportáže na Vyšší odborné škole a Střední…

Zpětná vazba jednoduše, tady a teď

1.10.2018 

Také Vám někdy vrtá hlavou, zda jste byli na jednání dostatečně srozumitelní nebo jestli se Vám povedla prezentace? Zjistěte to jednoduše. Vyzkoušejte Perfeed, online nástroj na poskytování okamžité…

Článek v rámci předplatného icon Sedm strategií pro udržení klientů

1.10.2018 

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet si toho stávajícího. Stávající klientela je navíc skvělým zdrojem dalších obchodů i doporučení. Vysoká retence zákazníků je…

icon Jak vytvořit optimální firemní kulturu?

1.10.2018 

Aby mělo smysl hledat odpověď na tuto otázku, musíme vědět, jak má ta optimální kultura vypadat. Víme to?

icon Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

27.9.2018 

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či služby s cílem oslovit kupujícího a sdělit mu, resp. zaujmout ho dostatečným…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

Vedení změn: tvůrčí práce nebo noční můra?

26.9.2018 

Klíčem k úspěchu každého manažera je schopnost úspěšně realizovat smysluplné záměry a cíle. Pouze tak můžeme zvyšovat vlastní přidanou hodnotu, dosahovat výsledky a zajistit udržitelný rozvoj…

icon Udržte si talenty: Jak na to

26.9.2018 

Když jde o pracovní sílu, klíčové jsou angažovanost a efektivita. Každý nováček musí pochopit procesy a kulturu vaší firmy co možná nejrychleji. Snažte se proto mít takový nástupní program, který…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se psát e-maily, které zaujmou

25.9.2018 

Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky úspěšných způsobů je e-mail. Pokud ale nemáte jinou možnost a pokud hlavně víte, jak takový oslovující e-…

Článek v rámci předplatného Změna firemní kultury: Jak na to?

25.9.2018 

O firemní kultuře toho bylo napsáno mnoho. Víme, že je důležitá pro to, jak firmu vnímají jak zákazníci a okolí, tak i samotní zaměstnanci. Firemní kultura definuje identitu společnosti jako takové,…

icon Porazte svůj stres

25.9.2018 

Víte, jak zvládat stres? Někdy nám stres naznačuje, že potřebujeme něco ve svém životě nebo mysli změnit. Nenechte si ujít tyto příležitosti pro osobní růst nebo výraznou životní změnu.

Článek v rámci předplatného icon Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

24.9.2018 

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost. Pracovníci zákaznického servisu často mají mnohem menší pravomoci, než například prodejci, a celkově se klade větší důraz na…

Simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a byznys najít společnou řeč

24.9.2018 

Umíte si představit, že by šli váš ajťák s obchodníkem společně na pivo a měli by si co říct? V osobní rovině možná, ale co když se začnou bavit o práci a každý bude mluvit svou řečí plnou odborné…

Výpis 42764290 z celkem 16754