Proč je digitální marketing nezbytností pro malé firmy
Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí digitální marketing.
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.
Pokud jste startup nebo malý podnik, neměli byste si nechat ujít možnosti, které vám nabízí digitální marketing.
Pro ty, kteří 80:20 znají, netřeba představovat. Pro ty ostatní je informace, že se jedná o pravidlo, kdy menšina příčin, vynaloženého úsilí, nebo vstupů vede k většině výsledků, výstupů, nebo třeba i…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění nových zákazníků a uspokojení stávající klientely, ale i zvýšení věrnosti současných zákazníků.…
Musíte srovnat krok se současnými požadavky – jenom tak odstraníte propast mezi stavem dnešní technologie a vaší firmou.
V dnešní době se řada firem přetahuje o kvalitní zaměstnance. Horší pozici tak mají podniky, ve kterých nemají náboroví zaměstnanci větší finanční prostředky k náboru kvalifikovaných a perspektivních…
V České republice je momentálně nejnižší nezaměstnanost v celé Evropské unii. S tím souvisí i problematika nedostatku pracovníků v různých odvětví a zájem personálních agentur získat pod sebe co…
I při práci s Excelem jste již určitě potřebovali nebo zajisté budete potřebovat odkázat na jiné místo nebo soubor. K tomu slouží hypertextové odkazy a samozřejmě můžete plně využívat všech jejich…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu. Jestliže zjistíte, že některý klient, který byl dříve aktivní a spokojený, s vaší firmou přestává…
Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku. Zvláště pokud se vám momentálně nedaří a vy se snažíte najít zpět ztracené sebevědomí a pohodu. Pokud se nebudete cíleně…
Školení jsou vítanou a nutnou součástí práce se zaměstnanci. Jedná se jak o žádaný benefit ze strany zaměstnance, tak i o způsob, jak udržovat pracovníky v kontaktu s dobou a nejnovějšími trendy. Aby…
Dozorčí rada HARTMANN GROUP informovala o jmenování Britty Fünfstück do pozice výkonné ředitelky a předsedkyně správní rady. Fünfstück naváže na Andrease Joehleho, který obě funkce vykonával od roku…
Říjnové číslo e-časopisu Firemní vzdělávání právě dorazilo. A na co se můžete těšit?
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat klientům. Pouze efektivní komunikace zaručí, že klient odchází z interakce se zástupcem firmy spokojen.…
Jednou z nejobtížnějších výzev dnes je, že svět se mění mnohem rychleji než firmy. Tempo změn se zrychluje v každém odvětví. Nedávný vývoj v oblastech, jako jsou internet věcí, umělá inteligence nebo…
V dnešní digitální době se vše neuvěřitelně zrychluje. Lidé v roli spotřebitelů očekávají, že dostanou vše hned a s minimálním úsilím. Kdo jejich potřeby naplní? Podle zaměření absolventi oboru…