Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

Článek v rámci předplatného Management talentu klíčovým prvkem HR

1.2.2006 

Podle průzkumu SHRM je management talentu (dále TM) ve firmách hlavní prioritou, přestože úspěch a kvalita strategií se liší.Strategie TM mají přilákat, rozvíjet, udržet a využívat zaměstnanců s…

icon Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

31.1.2006 

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti jsou lekce uštědřené od těch problémových velice poučné.Ti, kteří porušují pravidla a nehrají fair…

Zelený a červený kruh mezd

31.1.2006 

Je možné, aby někteří zaměstnanci v jedné firmě dostávali nižší plat, než je stanovené platové rozpětí? Co by měla firma dělat, když zjistí, že některý ze zaměstnanců spadá pod minimální nebo…

Článek v rámci předplatného Jak odvést dobrou práci a jít domů včas

30.1.2006 

Pro workoholismus je typická neschopnost určit,zda jsme pro ten či onen den udělali dostatek práce.Podle britského autora Ferguse OConnella leží síla k redukci dlouhé pracovní doby v rámci každého z…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

icon Odměny podle výkonů na úkor běžných příplatků

27.1.2006 

Zaměstnavatelé v USA a Kanadě zaměňují roční zvýšení platů a příplatky před svátky za systém, který dává zaměstnancům bonusy na základě jejich výkonnosti. Podle studie využívá 78 % amerických a 81 %…

Budování výjimečného náborového týmu

24.1.2006 

Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za obojí, v případě, že díky němu získáte nejslibnější adepty. K tomu je ale nejprve třeba vybudovat kvalitní náborový tým.…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Systémy náborového managementu

20.1.2006 

I v rychle se měnícím světě existují termíny, které přetrvávají překvapivě dlouho. Například v golfu se v USA tyčce stále říká dřevo i když je ze 100% titanu a i o sto let později je Cola stále Colou.…

Článek v rámci předplatného icon Nové výzvy pro vůdcovství

20.1.2006 

Vůdcovství bylo vždy výzvou, v dnešní době však představuje stále složitější výzvy, které si žádají nové přístupy. Složitost spočívá v mnoha věcech, například v měnící se podstatě konkurování,…

icon Co se dá dělat s patenty

19.1.2006 

Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem patentový trol, který popisuje firmy, které získávají patenty za účelem dalšího finančního využití prodejem či pronájmem…

icon Bezpečnostní trendy 2006

18.1.2006 

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této oblasti ústy odborníků z týmu americké společnosti Dimension Data, která pracovala na bezpečnostních…

Článek v rámci předplatného Jak lépe prodat své volné pozice na webových stránkách

18.1.2006 

Bez ohledu na velikost vaší firmy je náborová oblast na vašich internetových stránkách klíčovým nástrojem pro přilákání kvalifikovaných adeptů.Nedávno se tyto skládaly převážně z popisu volných míst.…

Výpis 44714485 z celkem 5338