Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.

icon Lidi se maj cenit o Vánocích

24.11.2005 

Podporovat obchodní vztahy je důležité 365 dní v roce. Blížící se Vánoce však nabízejí speciální příležitost ocenit přínos ostatních vašemu obchodu a vyjádřit vaše díky. Článek přináší několik tipů,…

Může fungovat řetězec dodávky pracovních sil?

24.11.2005 

Výrobci aut dostávají denně nejnovější informace o prodejích po celé zemi. Tato data jsou přiváděna do moderního řetězového systému, který je schopen vypočítat, kolik aut a jakých modelů se má…

Článek v rámci předplatného icon Marketingová síla blogů

22.11.2005 

Blogy představují výjimečný nástroj budování kontaktů a sdílení znalostí. Na rozdíl od obcházení společenských akcí k nim však máte jednoduchý přístup z počítače v teple svého domova. Na světě…

Článek v rámci předplatného Náborové taktiky agentur

22.11.2005 

Existují dvě hlavní metody motivování náborářů, které se užívají jak ve firmách, tak v agenturách. Bohužel ani jedna z nich příliš nepodporuje kvalitní nábor. Ve firmách se s náboráři, co do platových…

icon Je software vždy přínosný?

21.11.2005 

Přimět software, aby pracoval pro obchodníka nebylo nikdy lehké. Snad nejvíce iritující omezení firemního softwaru je zjevná neschopnost aplikací přesně se přizpůsobit strategiím, každodenním…

icon Design: Nová marketingová strategie

21.11.2005 

Řada marketingových vedoucích si myslí, že za úspěchem některých firem stojí jejich záviděníhodná schopnost inovovat. Inovace slouží již celé dekády k vybuzení zájmu zákazníka a trhu. V současné době…

Pomozte novým zaměstnancům s integrací

21.11.2005 

První den vnovém zaměstnání může být matoucí a nepříjemný. Dostatek informací a vřelé přijetí může snížit nováčkovo znepokojení a pomáhá budovat jeho vztah se společností. Zaměstnance vprvní fázi…

Článek v rámci předplatného Digitalizace náborových aktivit

18.11.2005 

Některé firmy jsou stále zmateny ohledně toho, zda mají akceptovat přihlášky zájemců jen v digitální podobě. Čemu věnovat pozornost, abychom zajistili tu nejlepší praxi v managementu talentů a…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníkem a zpětná vazba

17.11.2005 

Účinek vaší péče o zákazníka je třeba kontrolovat. Bez zpětné vazby nejste schopni posoudit, zda na zákazníka působíte a má-li vaše snažení vůbec nějaký smysl. Nejdůležitějším nástrojem je zde…

Článek v rámci předplatného A já pořád, kdo to je...

16.11.2005 

E-mail a on-line nakupování již nejsou jedinými problémy, kterým musejí čelit zaměstnavatelé v souvislosti se zaměstnanci užívajícími Internet. Stále častěji se objevují blogy, v nichž zaměstnanci…

icon Jak vybírá zaměstnance provozovatel franšíz

16.11.2005 

Pan Bingham, vedoucí Little Gym International, si při pohovoru všiml, že něco není v pořádku. Po telefonu žena zněla velice příjemně a vřele, ale v přímém styku byla velice rezervovaná.Little Gym…

icon Firemní časopis? Nesmí být hlásnou troubou managementu...

16.11.2005 

Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…

Článek v rámci předplatného Jak přilákat talent firemní reputací

15.11.2005 

Dá se klasické pojetí firemního managementu aplikovat také na firmu jako zaměstnavatele a její reputaci na trhu práce? To, jak společnost vnímá firmu jako svého (i potenciálního) zaměstnavatele může…

Vánoce a zvýšená potřeba motivace zaměstnanců za dveřmi

8.11.2005 

Blíží se vánoční svátky a s nimi stres v podobě nakupování dárků, posílání přání, večírků, výzdoby, rodinných povinností a tak dále. Je na čase, aby se zaměstnavatelé začali starat o to, jak zachovat…

Koučování vedoucích pracovníků má své výhody i nevýhody

4.11.2005 

Koučové přicházejí do firem většinou zvenku a přinášejí nezaujatý pohled na to, jak fungují. Pomáhají měnit interpersonální chování zaměstnanců a lépe je propojit s firemními cíli a hodnotami. Mohou…

Výpis 45014515 z celkem 5310