Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5214 článků.

Článek v rámci předplatného icon Není logo jako logo

6.6.2005 

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Americká služební a kongresová turistika na vzestupu

1.6.2005 

Americké organizace National Business Travel Association (NBTA), Institute of Business Travel Management a Travel Industry Association of America (TIA) vypracovaly studii, v níž se zaměřily na stav…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

Kdo vám řekl, jak řídit lidské zdroje?

26.5.2005 

Představte si, že jste na vyšetření u lékaře a ten se během řeči zmíní, že vlastně vůbec nemá formální medicínské vzdělání. Ujistí vás ale, že všechno je v nejlepším pořádku, protože léčí lidi již…

icon Řekni, kde ty vize jsou

23.5.2005 

Jedním z nejsmutnějších faktů o mnohých členech vyššího managementu je jejich neochota formulovat a členit vize budoucnosti firem. Pravděpodobně se domnívají, že to není nutné nebo si uvědomují, jak…

Instantní komunikace jen kvete

18.5.2005 

Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…

icon Dobrá rada nad zlato

17.5.2005 

Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…

Článek v rámci předplatného icon Jeden kanál je málo

16.5.2005 

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…

7 mýtů o pracovních poradách

16.5.2005 

Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

icon E-mail žije a vzkvétá

13.5.2005 

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…

icon Cesta k řízení mobilních zaměstnanců

13.5.2005 

Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…

icon Co znamená efektivní vůdcovství

11.5.2005 

Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…

Výpis 45164530 z celkem 5214