Není logo jako logo
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5214 článků.
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…
Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…
Americké organizace National Business Travel Association (NBTA), Institute of Business Travel Management a Travel Industry Association of America (TIA) vypracovaly studii, v níž se zaměřily na stav…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…
Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…
Představte si, že jste na vyšetření u lékaře a ten se během řeči zmíní, že vlastně vůbec nemá formální medicínské vzdělání. Ujistí vás ale, že všechno je v nejlepším pořádku, protože léčí lidi již…
Jedním z nejsmutnějších faktů o mnohých členech vyššího managementu je jejich neochota formulovat a členit vize budoucnosti firem. Pravděpodobně se domnívají, že to není nutné nebo si uvědomují, jak…
Narůstající objem využívání nástrojů instantní komunikace (IM) na pracovištích vystavuje firmy bezpečnostním i legálním rizikům. Aktuální studie společnosti YouGov se zaměřila na výzkum tohoto trendu…
Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…
Pracovní porady jsou obestřeny řadou nesprávných předpokladů. Článek proto nabízí sedm rad, jak se vyvarovat silně zakořeněných mýtů, vést efektivní porady a stát se tak úspěšnějším vůdcem.- 1. mýtus:…
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti eMarketer David Hallerman zdůrazňuje, že i přes záplavy spamu a stále častější phishing (nachytávání uživatelů na falešné e-…
Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…
Dobré vůdcovství se těžko definuje a těžko měří. Otázkou tedy zůstává, jak někdo může považovat své vůdcovské schopnosti za efektivní. Vůdcovství je zjednodušeně řečeno schopnost přimět ostatní k…