Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5214 článků.

Článek v rámci předplatného icon Dělej to, co říkáš

21.4.2005 

Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…

Článek v rámci předplatného Pro nováčka petržel, aby dlouho vydržel

19.4.2005 

Firmy si stále stěžují, že ve většině oborů je nedostatek opravdu kvalitních zaměstnanců. Uchazečům prý hlavně chybí obecnější osobnostní předpoklady jako jsou loajalita k firmě, produktivita práce,…

Sedm kroků k inteligentní organizaci

18.4.2005 

Politicky inteligentní vůdce ví, že lidé mohou příliš politikařit a ztrácet tak integritu s firemní kulturou nebo se chovat nedostatečně politicky a přicházet tím o organizační vliv. Článek uvádí sedm…

Hlavně nenápadně

18.4.2005 

Britští zaměstnanci vedou světový žebříček kancelářského ulejvání. Dokáží úspěšně využívat moderní kancelářské technologie k tomu, aby se mohli věnovat něčemu jinému než práci a přitom stále vypadat…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství odvážného vůdcovství

15.4.2005 

Odvážný vůdce považuje každou situaci nebo okolnost – ať již se jedná o úspěch nebo prohru, otevřené dveře nebo překážku – jednoduše za př&…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

14.4.2005 

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové pracovní síly se sejdou ve velké učebně, kde každý usedne k počítači a je školen ve stejné chvíli, stejným…

Osm chyb při přijímání zaměstnaců

14.4.2005 

Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…

Článek v rámci předplatného 33 mýtů o zaměstnancích

12.4.2005 

Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…

E-learningem k větší konkurenceschopnosti

8.4.2005 

Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…

Jak řídit virtuální tým

8.4.2005 

I ti nejzkušenější manažeři mohou mít problémy s řízením virtuálních týmů. U týmů složených ze zaměstnanců pracujících mimo firmu totiž brzy zjišťují, že osvědčené postupy nefungují. Často mají pocit,…

icon Kudy vede cesta nahoru

7.4.2005 

Aktuální studie Harvard Business School porovnala vedoucí pracovníky firem z prestižního seznamu Fortune 100 z roku 1980 s jejich protějšky z roku 2001, přičemž odhalila změny v tom, jak mladí lidé…

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

icon Něco na tom jménu je

5.4.2005 

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

Výpis 45464560 z celkem 5214