Marketingová síla blogů
Blogy představují výjimečný nástroj budování kontaktů a sdílení znalostí. Na rozdíl od obcházení společenských akcí k nim však máte jednoduchý přístup z počítače v teple svého domova. Na světě…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5338 článků.
Blogy představují výjimečný nástroj budování kontaktů a sdílení znalostí. Na rozdíl od obcházení společenských akcí k nim však máte jednoduchý přístup z počítače v teple svého domova. Na světě…
Náborové taktiky agenturExistují dvě hlavní metody motivování náborářů, které se užívají jak ve firmách, tak v agenturách. Bohužel ani jedna z nich příliš nepodporuje kvalitní nábor. Ve firmách se s náboráři, co do platových…
Přimět software, aby pracoval pro obchodníka nebylo nikdy lehké. Snad nejvíce iritující omezení firemního softwaru je zjevná neschopnost aplikací přesně se přizpůsobit strategiím, každodenním…
Řada marketingových vedoucích si myslí, že za úspěchem některých firem stojí jejich záviděníhodná schopnost inovovat. Inovace slouží již celé dekády k vybuzení zájmu zákazníka a trhu. V současné době…
První den vnovém zaměstnání může být matoucí a nepříjemný. Dostatek informací a vřelé přijetí může snížit nováčkovo znepokojení a pomáhá budovat jeho vztah se společností. Zaměstnance vprvní fázi…
Digitalizace náborových aktivitNěkteré firmy jsou stále zmateny ohledně toho, zda mají akceptovat přihlášky zájemců jen v digitální podobě. Čemu věnovat pozornost, abychom zajistili tu nejlepší praxi v managementu talentů a…
Účinek vaší péče o zákazníka je třeba kontrolovat. Bez zpětné vazby nejste schopni posoudit, zda na zákazníka působíte a má-li vaše snažení vůbec nějaký smysl. Nejdůležitějším nástrojem je zde…
A já pořád, kdo to je...E-mail a on-line nakupování již nejsou jedinými problémy, kterým musejí čelit zaměstnavatelé v souvislosti se zaměstnanci užívajícími Internet. Stále častěji se objevují blogy, v nichž zaměstnanci…
Pan Bingham, vedoucí Little Gym International, si při pohovoru všiml, že něco není v pořádku. Po telefonu žena zněla velice příjemně a vřele, ale v přímém styku byla velice rezervovaná.Little Gym…
Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…
Jak přilákat talent firemní reputacíDá se klasické pojetí firemního managementu aplikovat také na firmu jako zaměstnavatele a její reputaci na trhu práce? To, jak společnost vnímá firmu jako svého (i potenciálního) zaměstnavatele může…
Blíží se vánoční svátky a s nimi stres v podobě nakupování dárků, posílání přání, večírků, výzdoby, rodinných povinností a tak dále. Je na čase, aby se zaměstnavatelé začali starat o to, jak zachovat…
Koučové přicházejí do firem většinou zvenku a přinášejí nezaujatý pohled na to, jak fungují. Pomáhají měnit interpersonální chování zaměstnanců a lépe je propojit s firemními cíli a hodnotami. Mohou…
Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…
Jak najít dobrého náborářeJeden z největších problémů, kterému firmy čelí není nedostatek zájemců o pozice, ale spíše nedostatek kvalitních náborářů. Jednou z hlavních příčin je skutečnost, že pouze hrstka ředitelů HR se…