Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5213 článků.

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

icon Arogance stranou

30.6.2005 

Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Blogy firemní komunikaci nenahradí

29.6.2005 

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

Článek v rámci předplatného Co dělat pro spokojenost zaměstnanců

27.6.2005 

Podle aktuálního výzkumu Society for Human Resource Management (SHRM) jsou pro spokojenost zaměstnanců nejdůležitější benefity, mzda a rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Výzkumu se zúčastnilo…

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

Jste připraveni na e-learning?

23.6.2005 

Pokud se vaše firma chystá zavést e-learning, měla by nejprve provést analýzu své připravenosti na tuto formu vzdělávání zaměstnanců. Existuje celá řada dodavatelů a typů e-learningových řešení, každé…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Pět týmů, které potřebuje každá organizace

23.6.2005 

Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

Škrtnou si ještě kuřáci?

21.6.2005 

Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…

Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

Výpis 44864500 z celkem 5213