Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon 10 kroků k úspěšnějšímu řízení změn

15.3.2010 

Jak mohou manažeři pomoci svým týmům s náročnými změnami? - Angažujte srdce i mozky. Každá změna je psychologická záležitost. Nedokážete-li pro…

Článek v rámci předplatného Šílené, nikoli špatné

11.3.2010  Rozhovor s Jaroslavem Homolkou, ředitelem společnosti gro

Jaroslav Homolka je vystudovaným fotografem, který letos oslaví dvacetileté výročí své práce v oboru osobního rozvoje. V minulosti pracoval například jako trenér a manažer v britské BTC, v roce 1993…

Je to práce, které věřím

11.3.2010  Rozhovor s Janou Riebovou, ředitelkou lidských zdrojů v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

Jak jste se dostala od chemie k personalistice? Mé vzdělání mne k dráze personalisty vůbec nepředurčovalo, ledaže bych pracovala s lidmi „z oceli“ (a někdy to tak i vypadalo). V minulé době jsem si…

icon Jak na analýzu konkurence

11.3.2010 

Provádění analýzy konkurence je stejně důležité při zakládání firmy jako v průběhu jejího fungování. Každý firma by měla…

icon Obchodní vyjednávání v těžké ekonomice

11.3.2010 

Je v období slabší ekonomiky lepší být tvrdým vyjednavačem, nebo zvolit jemnější přístup? Univerzální odpověď na…

icon Nebojte se sociálních médií

11.3.2010 

Řada firem váhá se vstupem do sociálních sítí, protože se obává negativních komentářů či výsledků. Ve skutečnosti se v&…

Rovnováha není nemožná

10.3.2010 

Přejeme-li si trávit více času děláním toho, co chceme a jak chceme, je třeba začít jinak uvažovat o jednotlivých prvcích, které utvářej&…

Každý má určitou moc

9.3.2010 

Margaret Thatcherová jednou řekla: „Mít moc je totéž, jako být dámou... když to musíte lidem říkat, nemáte to.“ Mocí se…

icon Ztrátu firemních dat způsobují především zaměstnanci

9.3.2010 

Nejčastější příčinou ztráty firemních dat jsou zaměstnanci. Ukázal to celosvětový výzkum společnosti KPMG. Zájem zaměstnanců o odcizov&…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

9.3.2010 

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat nové zákazníky, než si udržet ty stávající, není třeba opakovat. Člá…

Článek v rámci předplatného Tajemství výstupního pohovoru

8.3.2010 

Někteří zaměstnavatelé stále považují výstupní pohovory za zbytečné. Dobře připravený výstupní pohovor přitom může být…

Článek v rámci předplatného icon 5 nenákladných taktik k rozšíření zákaznické základny

3.3.2010 

Omezené rozpočty jsou stále každodenní realitou. Jak tedy rozšířit zákaznickou základnu a více prodávat právě v období…

icon 30 manažerských chyb v době krize

1.3.2010 

To, jak se firmy chovají ke svým zaměstnancům a zákazníkům v obtížných časech, do značné míry určuje, jak se s celým náročn&…

Článek v rámci předplatného Naše role je v inspiraci druhých

28.2.2010  Rozhovor s Danielou Čajánkovou, ředitelkou společnosti Stimul

Daniela Čajánková vystudovala psychologii na Karlově univerzitě v Praze. Svou profesní dráhu začínala jako dopravní psycholog v psychologické laboratoři velké dopravní společnosti. Po revoluci…

Článek v rámci předplatného Poznáte lživý životopis?

26.2.2010 

Rozpoznat životopisy, ve kterých uchazeči uvádějí nepravdivé informace, je stále složitější. Žijeme totiž v době, kdy již existují i…

Výpis 46814695 z celkem 7609