Nejčastější náborové chyby
Nábor je velice důležitým procesem z pohledu úspěšného fungování organizací. Někteří náboráři přesto nerozumějí z&…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.
Nejčastější náborové chybyNábor je velice důležitým procesem z pohledu úspěšného fungování organizací. Někteří náboráři přesto nerozumějí z&…
Základem každé úspěšné firmy je pečlivě sestavený a aktualizovaný byznys plán. Udává směr, usnadňuje komunikaci a zavád&…
Mít co nejširší přehled o trhu, snažit se pracovat ve všech jeho segmentech a vyhledávat ty správné lidi je náplní práce zaměstnanců personálně-poradenské společnosti Advanced Search, s.r.o. Oslovila…
Jedním ze základních předpokladů úspěšného leadershipu je umění vypořádat se s neočekávanými událostmi. Vítěze od…
HR a sociální médiaSociální média rychle pronikají i do světa personalistiky. Americký personalista a blogger Rich DeMatteo proto v článku shrnuje základní funkce…
Facebook je se svými více než 400 miliony aktivními uživateli nejpopulárnějším sociálním webem. I když je znám svou neformálnost&…
Organizace zažívající ztráty, změny a náročné časy mohou trpět stejným zármutkem jako lidé. Příčinou „organizačn&…
Obchodní vztahy fungují stejně jako vztahy s rodinou a přáteli. Chceme-li je budovat tak, aby mohly fungovat dlouhodobě, vyžaduje to důvěru a otevřený dialog. Shrňme si…
Onboarding začíná s náboremExistuje řada teorií, jak úspěšně zapojit nového zaměstnance do firmy nebo týmu. Většina z nich se soustředí na to, jak mu zajistit informace a…
Ať už se dnes vydáte jakýmkoli směrem, všude se hovoří o „zelených“ věcech – od snižování emisí po recyklaci. Právě…
Vysoká fluktuace zaměstnanců je velmi nákladná záležitost. Firmy by se proto měly snažit zjišťovat, proč od nich zaměstnanci odcházejí, napří…
V současné době se všude píše o digitálním marketingu – jak řídit kampaně, jak je měřit, jak angažovat uživatele internetu atd. Největš&…
Zamyslíme-li se nad tím, co je základem úspěšného sociálního networkingu, dojdeme k tomu, že je to slušnost – základn&…
Firemní blog představuje výjimečnou marketingovou příležitost. Dává vám možnost prezentovat se jako odborníci a zároveň získat vět&…
Říká se, že i negativní reklama je reklamou. Jak ale s negativní publicitou správně pracovat? Článek přináší 5 rad. - Vypracujte si…